LymeNet Nederland

Informatie over de ziekte van Lyme
Home Informatie  

pijn in de vingertoppen

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.

pijn in de vingertoppen

Berichtdoor Hans11 » zo 14 maart 2010 12:39

Dag mensen,

Ik heb ook lyme en slik 2 maal daag 200 mg minocycline, sinds een paar dagen heb ik een stekende pijn in de top van mijn pink. Natuurlijk goed geinspecteerd op glas splinters ect, heel soms verdwijnt het even, ik voel de pijn wanneer mijn vingertop iets aanraakt, het is een stekende pijn. Zijn hier ook mensen die hier ervaring mee hebben? Weten jullie wellicht ook wat dit zou kunnen betekenen???
Hans11

Re: pijn in de vingertoppen

Berichtdoor Mieke » ma 15 maart 2010 23:58

Zou het zenuwpijn kunnen zijn ?
Jaren geleden heb ik ook een poosje veel pijn in mijn vingers gehad, ik kon nauwelijks een kopje thee
drinken.
Gelukkig is dit vrij snel verdwenen nog voordat ik een antibioticabehandeling had gekregen.
Mieke

Re: pijn in de vingertoppen

Berichtdoor suppakilla » di 16 maart 2010 14:20

Ik heb vooral pijn in mijn vingers als ik lang schrijf, nuja lang is overdreven na één pagina heb ik er al vrij veel last van. Ook heb ik soms krampen in de palm van mijn hand wat echt wel raar is.

Maar jou pijn in je pink lijkt me meer ten gevolge van zenuwpijn zoals Mieke zegt, terwijl mijn meer gewrichtspijn is, maar allebei kunnen dit klachten van lyme zijn.

Kan een teken zijn de je AB aanslaagt en extra klachten teweeg brengt.
suppakilla

Keer terug naar Medisch