LymeNet Nederland

Informatie over de ziekte van Lyme
Home Informatie  

wat is beste manier om je lichaam te ontgiften ?

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.

wat is beste manier om je lichaam te ontgiften ?

Berichtdoor sostie » za 15 dec 2012 20:49

beste mensen

k probeer voor zover mogenlijk zoveel mogenlijk te letten op me eten
zo min mogenlijk e nummers
geen melk producten want die brenge me darme helemaal in de war
k drink nu elke dag 1 a 2 koppen heet water wat erg reinigend schijnt te werken voor je lever en de rest van je lichaam, wat ook daad werkelijk een beetje lijkt te helpen.
weten jullie nog meer goede tips om je lichaam zo goed mogenlijk te ontgiften en reinigen??

dank je
sostie

Re: wat is beste manier om je lichaam te ontgiften ?

Berichtdoor Troptard » za 15 dec 2012 21:39

Heet water met iets in lijkt me beter jos,kamille,goudsbloem er bij en je hebt een zuiverende thee

Ben opgevoed met melk rechstreeks van de koe en laatste tijd net als jij na een half litertje melk de broebel in de buik en even er na spurt naar de wc,geen idee hoe dat komt of wat dat met lyme te zien heeft..
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
Troptard

Berichtdoor Tulipano » za 15 dec 2012 21:41

Is dit misschien nog wat voor je Sostie?

http://www.mannen-gezondheid.com/nieuws ... veren.html
Tulipano

Berichtdoor sostie » za 15 dec 2012 22:01

Oke
Was van de week bij voedings dekendige en die adviseerde me juist geen
Thee maar puur water schijnt erg goed te zijn voor me lever
sostie

Berichtdoor Robyne » zo 16 dec 2012 2:52

Chlorella, Spirulina, Sappen, Sauna, Zweten, Detox baden met zout baking soda en waterstofperoxide, Epsom zout drinken, Chelatie, Burbur, Propolis poeder, Bijen-pollen, Biologisch eten, veel SCHOON bronwater drinken, zuiverende (chinese kruiden), Zweedse bitters voor lever en galblaas, glutathione, koffie klysma's of darmspoelingen, skin brushing, massages zoals lymfeklier massages en bindweefsel, klieren spoelen met druppels, liter water drinken als je opstaat, geen gluten of zuivel, neti-pot, luchtzuiveraar, biologisch katoen etc...
Robyne

Berichtdoor bamboe » zo 16 dec 2012 12:44

De glutathionhuishouding is belangrijk bij ontgiftiging via de lever:
om de eigen glutathionhuishouding te stimuleren is mariadistel belangrijk (2x150 mgr pd) - ik gebruik een halve eetlepel mariadistelzaad op een dag- deze kun je een kwartier op water laten koken en dan afkooksel drinken -ik doe er ook nog andere antilyme en immuunkruiden bij als ik dan toch bezig ben zoals nu cystusthee en olijfblad, - trouwens mariadistel kun je ook malen in de koffiemolen bijv en dan in de yoghurt stoppen bijv viewtopic.php?f=22&t=4789- mensen met behoefte aan huisvlijt: alcohol kan ook goed de inhoudsstoffen ontrtrekken aan mariadistel: hier de procedure: viewtopic.php?f=22&t=6192#p60226 -dan heb je een tinctuur, selenium (ik gebruik nu 1000 mg pd) viewtopic.php?f=4&t=6301 ik at eerst paranoten ivm selenium, maar ik kan noten maar moeilijk verteren wegens allergieen, vitamine c viewtopic.php?f=22&t=6559 en koffieklysmas viewtopic.php?f=22&t=6476 .

Zie deze site over hoe je de glutathionhuishouding kan stimuleren
: http://chronische-vermoeidheidssyndroom ... ever.3.php

Wei wordt ook genoemd ivm de glutathionhuishouding in het artikel van de link: in wei zit cysteine die belangrijk is om de glutathion te boosten.

De lever is het meest centrale orgaan in het lichaam als het gaat om de ontgiftiging, belangrijk voor je immuunsysteem.
bamboe

Berichtdoor Elly W » zo 16 dec 2012 19:54

Jeetje, wat doen jullie veel.

Ik drink brandnetelthee, slik chlorella en spirulina en drink veel water.

Verder probeer ik veel groenten en fruit te eten en ik neem geen zuivel.

Gr. Elly.
Elly W

Berichtdoor Robyne » zo 16 dec 2012 21:10

Ja, dat is eigenlijk de grootste invulling van m'n dag nu... Maar wat worden we schoon! :D
Robyne

Berichtdoor Robyne » zo 16 dec 2012 21:11

Oh, en Jos, HEEEL BELANGRIJK!!! Als je geen zin hebt om koffie klysma's te doen, ik zag ergens dat je maag en darm problemen had. Elke dag MOET je naar het toilet. Senna thee kan anders veel helpen! Have fun!
Robyne

Berichtdoor sostie » zo 16 dec 2012 21:29

Wat zijn koffie klismas ?
Waarvoor is senna thee precies ?
Bedankt voor jullie vele reacties alle tips vooe verbetering zijn altijd goed
sostie

Volgende

Keer terug naar Medisch