en nu???

Plaats hier je verhaal.

Moderator: Moderators

en nu???

Berichtdoor hans » za 23 feb 2008 0:24

hallo iedereen,

Toen ik 14 jaar oud was (nu 9 jaar geleden) zat er een teek op mijn bovenbeen net onder mijn lies.
Ik heb hem eruit getrokken omdat ik niet wist wat het was, er kwam een rode ring omheen die elke dag een stukje groter werd.Ik wist van niks en dacht dat het vanzelf weer weg zou gaan.Dat ging het ook.Na een week of 3 was die ring zo groot geworden dat er niks meer te zien was.
Vanaf die tijd heb ik er nooit egt meer bij stil gestaan hoe of wat er aan de hand was.Tot ik op een dag bij mijn schoonmoeder was en we het over ziekten hadden.Ik dacht nergens last van te hebben buiten een aantal geestelijke klachten zoals moeilijk uit mijn woorden komen, slecht korte termijn geheugen en enkele lichaamelijke klachten zoals een dove plek op mijn bovenbeen, waazig zien en vaak schokken als ik lig te slapen.(dat heeft mijn vriendin mij verteld)ik dacht dat mijn geestelijke klachten door het blowen kwam, wat ik een aardige tyd heb gedaan, maar al een 1,5 jaar vanaf was.Tot het te sprake kwam dat ik een teek had gehad met een EM.Toen zijn we gaan zoeken op internet naar teeken beet en lyme en kwamen we op deze site terecht.We bekeken de lijst van symptomen en de meerderheid van die symptomen heb ik ook. Ik weet niet meer hoe het in het begin was kwa klachten, maar volgens mijn moeder was ik rond die tijd wel vaak ziek en moe. Op verzoek van mijn schoonmoeder en mijn vriendin heb ik me 3 weken geleden laten testen bij mijn huisarts en is gebleken dat ik sporen van fijfer heb en sporen van die bacterie van de ziekte van lyme.Ik heb antibiotica gehad, 26 pillen van Doxy Disp 100PCH waarvan ik er 2 per dag moet nemen.Ik heb vandaag de laatste op.
Ik ben blij dat ik nu weet waar die klachten vandaan komen, maar ja dan krijg je nu het onvermijdelijke.De vragen, wat betekend dit nu precies, hoe gaat het nu verder, ben ik nu mischien genezen na die kuur, word het erger, word het minder, blijft het zo?De dokter heeft geen andwoorden. Hij weet er ook niet veel van af. Toen ik bij hem kwam om een bloed test te vragen. Moest ik hem er eerst van overtuigen dat je bij lyme niet alleen rug en gewricht klachten hebt.
Ik hoop dat iemand mij mischien meer kan vertellen hoe dit allemaal in zijn werk gaat, waar je op moet letten en wat ik allemaal kan verwachten.

met vriendelijke groeten
Hans
hans

Keer terug naar Stel je voor..