bioresonantie therapie lijkt te helpen

Hoe ervaar je je ziekte en wat kun je nog wel of niet?

Moderator: Moderators

bioresonantie therapie lijkt te helpen

Berichtdoor mum » wo 12 dec 2007 22:58

Lieve jongeren
Ik ben een moeder van een zoon met lyme. Dit werd pas na ruim 2 jaar ontdekt, dus de bacterie had alle kans om zich te nestelen en sloopte zijn gezondheid. Mijn zoon heeft het heel moeilijk gehad, maar nu hebben we een alternatieve therapie gevonden die aardig lijkt te helpen. Bio-resonantie therapie. Ik wil jullie op deze site hier wat over vertellen, omdat het misschien kan helpen je te genezen van deze ziekte of minstens te verbeteren. Misschien staat het al een keer genoemd op deze site, maar beter te veel dan te weing...

Deze therapie gaat uit van het idee dat alles een bepaalde frequentie, trilling heeft, dus ook een bacterie. Door deze trilling, via een bepaald apparaat worden de bacterien die zich in de celkern onbereikbaar hebben gemaakt als het ware gewekt en weer in de bloedbaan gebracht. Hierdoor kan het immuunsysteem aan de slag om hen op te ruimen.

Hoe werkt het? je krijgt twee electroden in je hand en men test jouw uitslag op diverse stoffen, onder andere Lyme, door diverse frequenties door je lichaam te laten gaan (pijnloos). Daarna krijg je vervolgbehandelingen, om steeds weer de bacterie uit de cel te krijgen. Mijn zoon is er vaak eerst heel moe, door maar na een paar dagen is er steeds aanmerkelijke verbetering. Hij heeft nu ongeveer 5 behandelingen gehad en wordt steeds meer zijn 'oude zelf'. Dit wens ik jullie allemaal toe. Zeker als je zo jong bent is het diep triest dat je dit oploopt. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Er zijn therapeuten die door de aanvullende verzekering worden vergoed, zoals Annemart Middelkoop te Arnhem.

Een loving mum
mum

Re: bioresonantie therapie lijkt te helpen

Berichtdoor jaapingrid » zo 3 feb 2008 5:09

Ik heb ook goede ervaring met bioresonantie therapie bij andere klachten van mijn zoon. Nu is bij hem de ziekte van lym geconstateerd dus ga ik er denk ik maar weer naartoe, bedankt voor de tip. Ingrid
jaapingrid

Keer terug naar Hoe ga je met je ziekte om?