kent iemand Monique janson???

Lucht je hart,steun elkaar en geef elkaar tips.

Moderator: Moderators

kent iemand Monique janson???

Berichtdoor jennifer_90 » di 16 okt 2007 17:04

Hallo iedereen!!

Even een vraagje..
is iemand bekend met Monique Janson en haar testen voor de ziekte
van lyme?
Zou graag wat ervaringen horen..

http://www.elixironline.nl is de website

Groetjes, Jennifer
jennifer_90

Berichtdoor Debby » di 16 okt 2007 17:20

Hallo Jennifer,

Ik ben niet bekend met haar, zelf heb ik wel bioresonantie gehad.
Dit was niet voor de lyme, want onze arts zei dat het daarvoor niet zou helpen. Het was om mijn weerstand sterker te maken , maar dit heeft niets geholpen.
Kijk maar eens op het "grote" forum en zoek daar vervolgens op bioresonantie. Dan zul je zien dat dat een onbewezen iets is.
Er zijn een paar mensen die sturen bijna iedereren die nieuw is op de forums prive berichten met dat deze alternatieve methode een wonder is.
Als ik jou was zou ik dit maar niet geloven en je krijgt er alleen maar een lege portomonnee van.
Probeer er toch voor te zorgen dat je aan de antibiotica komt, dat is het enigste dat de bacterie kan doden.

Liefs Debby
Keep your head up & pray for better days cause' life goes on.

Afbeelding
Debby
Moderator

Re: kent iemand Monique janson???

Berichtdoor ruud » di 17 nov 2009 23:14

Hallo Jennifer,

Ik lees zojuist je bericht, en mogelijk is het niet meer actueel. Ik ken Monique Janson goed, en ken ook haar behandelmethode. Zelf heb ik er goede ervaring mee, en dat weet ik ook van anderen. Jammer dat Debby iets schrijft zonder te weten waar ze het over heeft. Ik vermoed dat zij zich heeft laten behandelen door een niet ter zake kundige. Zij schrijft "Het was om mijn weerstand sterker te maken , maar dit heeft niets geholpen". Monique Janson is een autoriteit op dit gebied en zij kan met bioresonantie je aantoonbaar van Lyme afhelpen. Maar je kan het haar zelf ook vragen natuurlijk. Veel succes!
ruud

Keer terug naar Steun..