anoniem1992 schreef:WouterB, met hoe jij in alles stond/staat ga ik me niet fijn voelen op jou forum, hoe je je nu ook opstelt het leed is voor mij al geleden eigenlijk..
Niets persoonlijks maar gewoon mijn gevoel.
Ik ga me niet fijn voelen op een forum waar ik met mijn billen moet knijpen over wat ik wel of niet plaats.
Mocht je open staan voor mijn visies die ik uiteraard gescheiden houd van het reguliere deel wil ik mijn aandeel leveren ook op jou forum. Anders zul je er mij niet zien.
Ik heb niet anders dan jouw particuliere gevoelens te respecteren, maar waarom verspreidt je die aperte leugen? Ik hoop toch echt dat je dat op het forum waar je nu actief bent, alsnog rectificeert. En anders vraag ik het daar nog wel even als je het hier niet meer meekrijgt,
anoniem1992 schreef:Wat je bedoelingen ook zijn, ik neem aan dat die goed zijn uiteraard.
Maar hoe wil je dat ik me fijn voel op een forum waar iemand mogelijk zo ontzettend kritisch is op wat je plaatst?
Mensen's gezondheid is dermate kwetsbaar, en zijn daarbij ook nog eens erg afhankelijk, daar moet je gewoon zeer alert in blijven voor er valse hoop wordt gegeven of misbruik van wordt gemaakt!
anoniem1992 schreef:Als er een is die met rare dingen bezig is in jou ogen ben ik dat wel waarschijnlijk je mag het zeggen als het niet zo is, maar dat is wel het gevoel wat je mij, en misschien andere mensen ook wel geeft.
Gewoon mijn hele eerlijke oprechte vraag, zonder negatieve bijbedoelingen.
Je volgt een omstreden methode, waar je het verloop van weergeeft. Maar in tegenstelling tot wat men beweert, je hebt geen verbrande slokdarm, er vallen geen gaten in je maag en je darmen doen het ook nog. Blijft dus zeer interessant hoe dit systeem werkt.
Daarnaast heb ik ook met je gedeeld wat er aan detox te verzinnen valt om Herxheimers op te vangen, het maakt niet uit waar je ze van hebt. Als je het effect kan verminderen is dat voor ieder meegenomen.
Dus het bovenstaande is erg tendentieus, en doet geen recht aan de waarheid.
anoniem1992 schreef:Aanbod van mijn kant:
Bij deze stel ik als je interesse hebt mijn deuren open voor waar ik mee bezig ben, en mag je het komen bewonderen als je daar behoefte aan hebt. Aanbod wat alleen voor jou geldt.
Dan ga ik er wel van uit dat je niet alles in het belachelijke trekt en kunnen we het er eens over hebben.
Waar heb ik jou in ooit in het belachelijke getrokken? Ik heb ooit een vraag gesteld naar de frequenties waar jouw machine mee werkte, en dat wist je niet. Om dat de fabrikant dat dus ook niet aan jou kenbaar maakte. Heb ik je daar ooit om 'veroordeeld' ?
Echt, dit soort reacties valt me zwaar van je tegen!
Groetjes, Wouter