Reacties op: Sluiting van het LymeNet Nederland forum

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van LymeNet.
jozzie

Re: Reacties op: Sluiting van het LymeNet Nederland forum

Berichtdoor jozzie » Zo 26 Okt 2014 21:21

Hoi Admin,

Ik kan niet zeggen hoezeer het me spijt dat je het forum wilt sluiten.
Ik ben je dankbaar dat je het zolang hebt volgehouden, vind dat een hele prestatie.
Ik heb eigenlijk niks aan te merken op wat je gedaan hebt tot nu toe.... Alleen dit laatste.
Als je er doorheen zit, zoek assistentie. We moeten er met z'n allen toch wel in slagen om de boel te laten doorlopen.
Desnoods via sponsoring een betaalde admin. Moet te doen zijn.
Waarschijnlijk ben jij dit begonnen, maar naar mijn mening is dit gegroeid tot iets wat groter is dan jij of jouw vermoeidheid, dus als je blieft overweeg een alternatief.

Groet Jozzie

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Zo 26 Okt 2014 21:59

Josie schreef:Martijn, ben je bereid om als het nodig mocht zijn je eenmalige hulp aan te bieden, om met jouw ervaring en kennis, mee te helpen met het opstarten (niet het in stand houden) van een nieuw openbaar nederlands forum evt. vanuit het format van WouterB?

WouterB verwijst naar dit door hem opgezette forum: http://lymened-nederland.forumatic.com/

Het lijkt er op dat WouterB er al prima in is geslaagd om een nieuw forum op te starten en volgens mij kan iedereen zich daar nu registeren en berichten plaatsen.

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Ma 27 Okt 2014 1:11

Is er echt geen mogelijkheid dat je het forum overdraagt aan iemand ? Kan je geen oproep plaatsen voor kandidaat-overnemers ? Dit forum is al zolang een toevluchtsoord voor velen; het telt nog steeds vele leden. Niet iedereen heeft een facebookaccount of voelt zich thuis in de beperkte groepen.

Ik begrijp heel goed dat je jouw energie elders wil insteken. Uiteraard heel hartelijk dank voor al die jaren dat je jouw tijd en energie stak in dit forum. Want velen vergeten hoeveel tijd er kruipt in al dat vrijwillige werk .

Ik zou dit forum graag behouden al ben ik zelf moe gestreden. :toost:

eefduck

Berichtdoor eefduck » Ma 27 Okt 2014 8:57

Maar waarom kun je het niet overdragen? Dan is het toch ook "klaar" voor jou en heb je lekker energie voor andere dingen over....

Ik ben hier nog maar net, maar lees hier IEDERE dag. Het geeft me steun en een soort rare vorm van veiligheid. Dat komt door jou:). Ajb niet sluiten!

Josie

Berichtdoor Josie » Ma 27 Okt 2014 9:17

Martijn, voor mij komt het uit Wouter’s berichten over dat dat forum nog niet helemaal af is en hij zelf al een poos erg ziek/moe is om actief te kunnen zijn. Maar ik heb lyme-hersenen, en snap daardoor wel vaker niet direct wat iemand zegt of schrijft dus ik weet niet of dit zo is. WouterB, wil je hier op reageren?

Zoals je van mij al weet herken ik mijzelf niet in de kritiek die WouterB regelmatig al dan niet op een sarcastische manier ge-uit heeft op jouw beheergedrag.

Een minimale moderatie is naar mijn idee best toereikend gebleken.

Martijn, begrijp ik het goed dat lymeneteurope een doorstart krijgt / alleen even gesloten was voor onderhoud?
Wat is er nodig om dat hier ook te krijgen?
Wat is er nodig om het over te kunnen dragen aan een nieuwe beheerder? Komt daar veel bij kijken?

Ik ben hoe dan ook altijd wel in voor verfrissing en vernieuwing.

Josie

eus

Berichtdoor eus » Ma 27 Okt 2014 10:40

Martijn, begrijp ik het goed dat lymeneteurope een doorstart krijgt / alleen even gesloten was voor onderhoud?

Waar lees je deze informatie?
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Josie

Berichtdoor Josie » Ma 27 Okt 2014 10:58

Eus, ik las het op lymeneteurope, onder announcements.
http://www.lymeneteurope.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=5533

LymeNet Europe Board locked due to maintenance
Postby admin » Sun 26 Oct 2014 23:59

For Your Information:

This board is currently locked due to maintenance. It will unlock before the end of the coming week.

eus

Berichtdoor eus » Ma 27 Okt 2014 11:09

Okay, dat had ik nog niet gezien. Dank je. Had fijn geweest, als de admin dat hier ook gemeld had in het topic "sluiting LymenetEurope".

Overigens wel bijzonder; LymenetEurope gaat weer open; er zijn daar maar een paar leden actief. Op LymenetNederland is vele malen meer activiteit en dat gaat sluiten! Wie begrijpt het nog??

Ik vermoed dat het meeste werk achter de schermen gebeurd en dat is identiek voor deze twee fora. De admin laat zich amper zien op dit forum, dus wat is er aan de hand??? Waarom moet dit forum sluiten? Door te grote toeloop?
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

joos06

Berichtdoor joos06 » Ma 27 Okt 2014 11:34

Echt super jammer dat deze beslissing genomen is. Ikzelf heb ontzettend veel gehad aan dit forum en nog steeds heb ik er veel aan. Aan de verhalen en reacties te zien van zoveel anderen, ben ik daar niet de enige in.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 27 Okt 2014 13:26

Wat vreselijk zonde! Mocht je er voor open staan wil ik het er over hebben met je om alles over te nemen? Ik ben niet mega handig met ict maar alles valt te leren. Ik heb ook een ict nerd hier in huis dus die wil me vast helpen. Alternatieve mindsetting of niet ik hoop heel erg dat je er open voor staat. :-)

Terug naar “Feedback”