Plaats hier je resultaten van de testen in Keulen

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
paperwhite

Re: Plaats hier je resultaten van de testen in Keulen

Berichtdoor paperwhite » Wo 23 Jan 2013 16:52

Bamboeke,

Heel hard merci. :D :toost:

Ik vroeg dat niet voor mezelf maar voor mijn zus. Die is 2 jaar geleden gestoken door een teek. Geen ring, niet ziek. Negatieve Elisatesten. Mijn zus werkte zelf in een labo, afdeling bacteriologie. Al wat ik zei, lachte ze weg. Ze reageerde zoals elkeen in de medische wereld. Ze geloofde rotsvast in de medische wereld. Wat ik vertelde, vond ze lulkoek. Ze kreeg het ene na het andere, dat werd toegeschreven aan haar pensioen (pensionitis) Sinds vorige maand heeft ze een zeldzame huidziekte: lichen. De gangbare therapie had geen resultaat. Alweer koos ze voor de reguliere weg. Alle Elisatesten negatief. Ze is naar haar werk gegaan en heeft een Blot gevraagd. Het resultaat was positief..osp17 en vsle...

Ik stuur haar de link zo snel mogelijk door.

Nogmaals bedankt hee

Paperwhite

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 21 Mar 2013 13:38

Deze testuitslagen van mij komen niet uit Keulen, maar vanuit het streekziekenhuis lab. bij mij uit de buurt het is de ELISA test en ik wilde ze toch even laten zien:

Borrelia Burgforferi as. IgG : 5
Borrelis Burgforferi as. IgM : Negatief

Ps. Deze test is 4 weken na mijn doxicicline kuur gedaan.

Onderaan de lijst staat een vermelding dat er de volgende keer klinische gegevens en de datum va het begin van de klachten vermeld horen te worden. Deze gegevens zijn noodzakelijk voor een adequaat onderzoek (waarschijnlijk is mijn huisarts dat vergeten te vermelden...)

Fem48

Berichtdoor Fem48 » Ma 21 Okt 2013 14:32

Hallo,

ook ik heb mijn bloed laten onderzoeken:

uitslagen:

IgG-Ak (ELISA) nicht akkredit: E185 grenzwertig
Borrelien- IgM-Ak: neg
Borr.-Westernblot IgG: neg
Borr.-Westernblot IgM: neg
nachweisbare Banden: p100 (grenzwertig)

Wegen fehlender Bestaetigung des ELISA-Ergebnisses mittels Westernblot derzeit keun sicherer Nachweis Borrelien spezifischer Antikoerper. Bei V.a. ganz frische Infektion wird eine Kontrolluntersuchung in 10-14 Tagen empfohlen.

Iemand die mij hier iets meer over uit kan leggen? Begrijp ik het goed dat ik het niet heb, maar wel een soort grensgeval ben doordat ik wel hoge antistoffen heb, maar dat ook van iets anders kan zijn? En wat is p100?

Bedankt alvast!

Terug naar “Lyme Café”