Stroomgevoelens en tintelingen

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
Hippie

Re: Stroomgevoelens en tintelingen

Berichtdoor Hippie » Zo 8 Jul 2012 21:34

Goede omschrijving Els en ik moet zeggen wel herkenbaar !!! Of dit positief is of niet, dat weet ik niet :?:
Amor Vincit Omnia

Hippie

Berichtdoor Hippie » Zo 8 Jul 2012 21:35

Ik heb zelf een keer een teek gehad voor een tijdje op mijn bil, waarvan ik dacht dat dit een wratje was o.i.d. heb eigenlijk nooit met een spiegeltje toen gekeken, totdat ik eraan zat te friemelen, omdat het toch jeukte denk ik, het is zo'n 16 jaar geleden nl. In ene had ik de "wrat" eruit :shock: en wat bleek ...... een opgedroogde ..... teek :!: :?: Wel helemaal compleet. Daarna eigenlijk nooit meer naar omgekeken. Daarna nog teek gehad en recent ook, maar dat is de vraag niet
Amor Vincit Omnia

vlinder1

Berichtdoor vlinder1 » Ma 9 Jul 2012 14:08

Nog even een aanvulling op wat ik schreef (die eigenlijk nergens over gaat maar wat ik me afvraag) WIE HEEFT OOIT BEDACHT DAT GEDULD EEN SCHONE ZAAK IS ?? Vlinder, die graag weer wil fladderen en zo graag eens van het bloemetje afkomt... :)

backtoindia

Berichtdoor backtoindia » Ma 7 Jan 2013 20:53

Hallo allemaal!Nog even een tip voor de vervelende pijnklachten, spiertrekkingen, voetzolen, migraines etc.....bestel transdermale magnesium..ik ben in de hemel sindsdien.liefs van mij..en sterkte allemaal..

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 7 Jan 2013 22:21

Hoi Backtoindia,

Wat moet ik me voorstellen bij transdermale magnesium? Is het niet een therapie waarbij de hoeveelheid magnesium d.m.v. de huid wordt opgevoerd? Of is het magnesium in spray of olievorm? Kun je ook een merknaam geven? Bij voorbaat dank.

Gr.
Tulipano

frank1968

Berichtdoor frank1968 » Di 8 Jan 2013 12:01

heel herkenbaar deze verhalen. electrische schokken in benen en voeten. ik heb ze vooral als ik loop. of ik schrikdraad in mijn sokken en broekspijpen heb. ik lees van jullie dat velen het snachts hebben. maar dan heb ik het niet. heb wel verschrikkelijke last van restless legs. hier heb ik diazepam voor gekregen anders hou ik snachts iedereen in huis wakker met mijn heen en weer lopen tot je uiteindelijk van vermoeidheid in slaap valt.

Troptard

Berichtdoor Troptard » Di 8 Jan 2013 13:15

Hoy albert2

Jup hetzelfde met stroomstoten,in mijn benen zie je zelf de spiertjes samentrekken en trillen

Laatst testte men mijn zenuwbanen door stroom op mijn benen te steken,exact hetzelfde gevoel heb ik zonder dat ze spanning op mijn spieren zetten,heb het vooral als ik ga liggen

Als je onze belgische vorst albert2 bent dan zag het al aan je dat je nogal beverig bent :lol:
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Terug naar “Lyme Café”