Dr Meijer in Overdinkel

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
kabouterwesley

Dr Meijer in Overdinkel

Berichtdoor kabouterwesley » Di 21 Sep 2010 19:49

Iemand ervaringen met deze arts?

Kan een heel lang verhaal vertellen hier over mijn (mogelijke) lyme ziekte die weer mogelijk terugkomt, maar eigenlijk hoef ik alleen maar dit te weten nu... :wink:

Annie de Muis

Re: Dr Meijer in Overdinkel

Berichtdoor Annie de Muis » Di 21 Sep 2010 22:00

anya

Berichtdoor anya » Wo 22 Sep 2010 22:02

ja ik.. ik heb in een soort laatste poging (na drie keer ca 3 maanden ab behandeling) bij huidarts en radboud en terugkerende klachten een mail gestuurd of hij nog wat voor me kon doen. Ik voel me serieus genomen, hij checkt zaken goed (bijvoorbeeld dat ik geen Klacid mag slikken wegens een te lage qt van mijn hart. Moet geregeld voor bloedonderzoek om te zien of de AB geen schade oplevert.

Op dit moment knap ik (weliswaar langzaam) op.

kabouterwesley

Berichtdoor kabouterwesley » Do 30 Sep 2010 17:50

Ben dinsdag geweest, eindelijk een arts die wel weet waar die het over heeft!

Nu nog maar 2 weken wachten op bloeduitslagen :(

Juul

Berichtdoor Juul » Za 2 Okt 2010 22:48

-
Laatst gewijzigd door Juul op Wo 17 Sep 2014 7:28, 1 keer totaal gewijzigd.

anya

Berichtdoor anya » Zo 3 Okt 2010 20:48

bij mij ook direct, eerste test

Juul

Berichtdoor Juul » Do 7 Okt 2010 0:25

-
Laatst gewijzigd door Juul op Wo 17 Sep 2014 7:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Pietro

Berichtdoor Pietro » Ma 7 Feb 2011 14:03

Dokter Meijer zal je in iedere ziekte die je denkt te hebben, bevestigen. Hij is een wolf in schaapskleren.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Ma 7 Feb 2011 15:01

Pietro, dit is laster wat jij doet.

artsen kunnen zich niet of nauwelijks verdedigen en dit is wel een publieke site.

het is een ongelijke verhouding voor wat betreft geheimhouding: zij moeten geheimhouding betrachten met wat zij van ons te horen krijgen (al wordt die geheimhouding jammer genoeg steeds verder uitgehold, maar dat ligt volgens mij niet aan de artsen), maar wij kunnen als niet-arts op deze manier in 1 klap vanuit een positie van anonimiteit hun naam en faam kapot maken.

jij hebt je hier nog nooit eerder gemeld en komt ineens uit het niets deze onder-de-gordel-opmerking plaatsen over een arts?

ik heb het al eens vaker op deze site meegemaakt en ik vind het heel naar om te zien hoe artsen of behandelaars hier op deze manier aan de schandpaal genageld worden.
waar is het respect gebleven voor de medemens?
hoe raken dit soort opmerkingen het beleid van onze beheerder die ergens op zijn site heeft staan dat discussies op de inhoud toegestaan zijn maar dat op de persoon gerichte opmerkingen niet kunnen?

ik weet wel dat de ziekte vam lyme aan alles raakt wat er mis is met met name de reguliere gezondheidszorg, maar er zijn mijns inziens geschiktere manieren om met dit ongenoegen om te gaan.

kabouterwesley

Berichtdoor kabouterwesley » Wo 25 Mei 2011 18:33

Helaas, behandeling leek aan te slaan maar binnen een paar dagen diarree en weer een colitis ulcerosa situatie er achteraan, prednison e.d. wilde ik absoluut niet meer en heb nu sinds een halfjaar een stoma :wink:

Nu onder behandeling bij ********** in *******, heb de kuur al afgemaakt en vind het raar spul... haalde symptomen uit 2007 nog terug :?

Na de behandeling duurt het 3 maanden of langer om te herstellen en daar wacht ik nu op. Kan mij niet schelen wat ze zeggen... als het werkt dan werkt het en als je het mij vraagt, kun je een lyme patiënt niet om de tuin leiden met een placebo effect :x wat eigenlijk best jammer is

Terug naar “Lyme Café”