ENQUETE RIVM OVER LYME VACCIN

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
Tulipano

Re: ENQUETE RIVM OVER LYME VACCIN

Berichtdoor Tulipano » Ma 25 Feb 2013 16:28

The complaint also suggests that patients already infected with the Lyme bacteria (either asymptomatic or in the early stages of infection) when they receive LYMErix could suffer symptoms more severe than had they not received the vaccine.

Dat lijkt me zeer waarschijnlijk als het klopt dat het gros van de chronische lymepatienten helemaal niet meer in staat is om antilichamen te produceren.

Lyme is niet alleen Borrelia maar omvat ook co-infecties. De symptomen van co-infecties hebben grote overeenkomsten met die van Borrelia en kunnen net zo ernstig zijn.
Wat heb je aan een Lyme vaccin als de co-infecties er niet in worden meegenomen?

Goeie vraag voor Dr. Hovius, of voor dhr. Bulnes misschien.

Foetsie

Re: ENQUETE RIVM OVER LYME VACCIN

Berichtdoor Foetsie » Vr 8 Mar 2013 17:03

Ik zou dus niet gevaccineerd willen worden tegen Lyme.
En dan zeker alleen tegen de borrelia of ook nog tegen andere ziekte verwekkers?

Ik vind het weggegooid geld, laten ze het geld besteden aan serieuse onderzoeken, zoals b.v. een medicijn.

Terug naar “Lyme Café”