Korting supplementen

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
Robyne

Korting supplementen

Berichtdoor Robyne » Zo 18 Nov 2012 19:15

Beste lymies,

Ik heb een aantal weken geleden besloten om een bedrijfje op te zetten. Iets wat ik vanuit bed kan doen, dus waarbij ik Lyme en werken goed kan combineren. Mijn eigen tijden heb, soms een aantal dagen niet kan werken, maar toch geld kan verdienen. Het staat bijna. Ik merk wel dat ik ik het iets onderschat heb, maar dat kunnen we wel weer aanpassen.

Ik ga onder andere voedingssupplementen verkopen. Alleen hoogwaardige kwaliteit, omdat de Tuinen vaak om te huilen is, en het heel lastig is om er achter te komen wat goed is en wat niet en waar je moet zijn. Veel van jullie hebben net als ik, veel geldzorgen, en ik zou graag jullie helpen met de supplementen. Bijvoorbeeld een korting voor Lyme-patienten. Als de overheid niet helpt, dan moeten we elkaar een beetje helpen.

Nu zou ik graag willen weten welke supplementen jullie gebruiken, en welke merken jullie hebben of het liefst zouden hebben, misschien ken ik ze nog niet. Dan kan ik ze importeren en zo wordt iedereen iig een heel klein beetje geholpen. Er zitten maar kleine marges op, maar misschien kan ik zo toch iets doen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Tulipano

Re: Korting supplementen

Berichtdoor Tulipano » Zo 18 Nov 2012 19:51

Hoi Robyne,

Wat een goed idee :D . Ondanks je ziekte en slechte momenten blijf je actief. Petje voor je af Robyne. Ik werk graag mee. Ben alleenstaand moeder met een uitkering, nou, dan loop je leeg op dit soort uitgaven. ik bestel enkele van mijn supplementen bij mijn alternatief arts vanwege de hoge concentratie eenheden. Hij laat ze uit Amerika komen dus ze zijn nogal specifiek. Toch heb ik wel 'n lijstje voor je:

- Vitamine B3 oftewel Niacine van Solgar. Ik bestel elke keer de kleine potjes van 50 capsules (25 euro) in
de 'non flush' versie maar ik weet dat er ook grote potten zijn.
- Darmflora capsules, ook van Solgar. Er is een gele versie en een rode die een hogere concentratie
culturen heeft. (23 euro en 38 euro).
- Vitamine D3 (2,400 IU)
- Vitamine E (400 eenheden)**
- Samento (Toa Free) van NutraMedix, druppels (30 ml)
- Banderol van NutraMedix, druppels (30 ml)
- Burbur van NutraMedix , druppels (30 ml)
- Kokosolie (ik koop de groene potten bij De Tuinen maar die kosten 14 euro p. stuk!)
- Q10 gebruik ik nog niet maar lees regelmatig dat dit supplement ook erg geindiceerd is voor lymies.
- Grapefruitpitten extract in druppels (tegen candida). Ben ik naar op zoek maar kan ik nergens vinden.

** De vitamine E koop ik bij het Kruidvat en is dus relatief voordelig. Ik denk alleen dat het hier om de syntetische vorm gaat.

Nou Robyne, al met al nog een flinke lijst. Ik hoop dat je veel reacties krijgt. Dan kun je je eerste Marketing Research uitvoeren.

Groetjes en een fijne avond
Tulip

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 18 Nov 2012 19:58

Hoi Robyne, goed idee zeg & veel succes voor je nieuwe bedrijfje!

ik gebruik:

allicine allimax
serrapeptase doctors best
Essential Bio multi 1 Vitamine complex cellcare
oregamax
chag-o-power
selenium aov
calciumascorbaat (pillen) merk now buffered c 1000 mg 180 pillen
boterolie pure graze
skate liver oil pure graze
colloidaal zilver trace minerals 30 ppm
plant enzymes now
multi enzyme forte plus energetica natura
biergist toppharm
juice plus
coenzyme q10 200 mg ubiquinone healthy originals 150 stuks
vita chlorofyl vita producten vloeibaar

------

Berichtdoor ------ » Zo 13 Jan 2013 9:24

Robyne,

Ik gebruik,

niacine -solgar
niacinamide -natures ways
co-enzym b-complex -now foods
b-12 dibencozyde-bonussan
betaine HCL pepsine-solgar(HCL houd maagzuur laag waardoor vitamines beter opnemen,betaine reguleert homocysteine en zorgt dat creatine effectiever wordt opgenomen,en pepsine is een eiwit splitsend enzym waardoor eiwitten super snel afgebroken worden in vrije aminozuur ketens.solgar bevat een concentratie pepsine van 1:10.000 eenheden,dat betekend dat 1 pepsine eenheid is de hoeveelheid van het enzym dat 10.000 maal het eigen gewicht aan gestold albumine uit ei kan verteren.(dit middel is perfect in combi met amino 1000)
http://hormonaledisbal.forum2go.nl/te-w ... t2892.html
p-5-p solgar of orthica
ijzer citrate-lamberts
vitamine D5000 IU -now foods
ubiquinol COQH -CF -now foods
creatine monohydraat of creatine ethyl esther zonder zoetstoffen en suiker
Xylitol zonder aspartaam-now foods(xylitol is hetzelfde als boralyme zie de rode roos bij ingredienten boralyme)
vitamine e 400 IU-now foods
DMG -now foods
taurine 1000 mg -jarrow formulas
athletic multi i force-body en fit shop
selenium -now foods
tested omega 3
zink picolinate-25 mg now foods
NAC-now foods
coral calcium-now foods of calcium citrate -solgar
K-2 MK -7 -now foods
magnesium citrate of malate -now foods
glucosamine sulfaat-now foods
r-alpha liponzuur- plantina of glucorell-R 180
silymarin 80%-jarrow formulas
curkuma
GR8 dophilus-now foods
exellente knoflook-de tuinen
amino 1000 (aminozuren complex)
super enzym-now foods
L-tyrosine-solgar (schildklier)
mebendazol wormenkuur
spilanthes van vogel
noni

voor de stemming,slaap en neurotransmitters:

super sint jans kruid- optimax
5 HTP neurotransmitter support 200 mg now foods
mucana zandopa HP 200 of L-dopa now foods
melatonine puur -lucovitaal 3 mg
lecithine granulaat

afhankelijk van cortisol niveau wel of geen vit c toevoegen.

Dit is wat ik gebruik of gebruikt heb,grotendeels gebruik ik het meeste nog,ik zeg er wel bij dat ik sport en dat ik daarom bepaalde producten gebruik,
gr sniper
Laatst gewijzigd door ------ op Zo 13 Jan 2013 20:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Troptard

Berichtdoor Troptard » Zo 13 Jan 2013 10:32

Het enigste suplement is voorlopig af en toe slagroom in mijne koffie (die ik oraal nuttig)

Waar ik na volgend ziekenhuisbezoek voort mee wil/expirementeren:

Cats claw

Komboucha (geen aangelengd water)

Kaardebol

Berkensap (heb ik van eigen bomen)

Thee,st janskruid,kamille,gulden roede,goudsbloem...

Zweedse kruiden (maak ik zelf met paketjes en wat kruiden er bovenop naar gelang ik me voel)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Damrak

Berichtdoor Damrak » Zo 13 Jan 2013 16:59

Meestal koop ik van Orthica/Solgar. Dit gebruik ik op het moment:

• Kokosolie extra virgine
http://www.artisanafoods.com/products/e ... oconut-oil

• Multi (wissel af, soms van gardenoflife/orthica/morethenamultiple)

• Dida (anti candida combinatie)
http://www.vitaminstore.eu/vitaminen/10 ... tAodCGIArQ

• Turmeric/Mangosteen (Source Naturals)

• Pro biotica (vitaminstore huismerk)
www.vitaminstore.nl

• Raw D
http://www.gardenoflife.nl/ontdek-raw/vitamine-d

• Cat's claw / Japanese knotweed als capsules
http://www.greendragonbotanicals.com/

• Cowden tincturen (burbur, pinella, banderol, cumanda)
http://www.nutramedix.nl (via de vitaminstore bestel ik deze)

• Al mijn overige tincturen (cat's claw, japanese knotweed, sida acuta, cryptolepis, stephania, etc.)
http://www.woodlandessence.com/

• Sun Chlorella (op advies van PRO Health)
http://www.sunchlorella.nl/

• Visolie > Camu camu (Royal Green)
http://www.royal-green.eu/

• Q10 (vitals)
http://www.vitals.nl/producten/q10-ubiq ... -q10-100mg

• Tea tree olie van de etos :P

En nog wat dingen...

Robyne

Berichtdoor Robyne » Ma 14 Jan 2013 7:27

Top! Tnx! Er is even wat meer tijd over gegaan ivm wat achteruitgang hier, maar het komt er zeker aan!

kabouterwesley

Berichtdoor kabouterwesley » Wo 16 Jan 2013 12:59

Pro tip: bestel gewoon alles in de VS, zoals bij iHerb.com. Daar is alles echt supergoedkoop ten opzichte van NL.

Bestel hier zelf Source Naturals Life force Multiple als multivitamine (een van de beste multi's voor betaalbare prijs). 180 capsules kosten daar slechts $25. Hier in Nederland betaal je meer dan 60 euro voor 120 tabletten! Je kunt ook tabletten bestellen daar, maar die zijn duurder en capsules schijnen beter opgenomen te worden.

Voor de rest vitamine B12 zuigtabletten, hier in NL 100 tabletten voor 20 euro, op iHerb.com kost het $7. Af en toe Thorne Research Basic B-complex. Maar die heb ik alleen nodig om even een 'boost' te krijgen als ik door MOET voor school of werk.

Ook gebruik ik nog Neptune Krill olie voor de essentiële vetzuren.

Ook dingen die normaal gesproken peperduur zijn, zoals Q10, zijn daar zeer betaalbaar. Je kunt beter Ubiquinol nemen, dit is een simpelere vorm van Q10 en bereikt hogere bloedconcentraties. Daar betaal je in NL ook al een kapitaal voor.

Enige nadeel zijn de verzendkosten, je betaalt $4 en dan duurt het 1 tot 4 weken, of je betaalt $12 en dan duurt het een paar dagen. Nu hebben ze volgens mij een tijdelijke actie in januari dat als je boven de $60 uitkomt, dat je dan goedkopere 'premium' verzending krijgt. Maar alsnog kom je dan gemakkelijk véél goedkoper uit dan hier in eigen land.

Ik denk niet dat je hier in eigen land tegen zo'n gigant in de VS kan opboksen qua prijzen eerlijk gezegd.

Ook een nadeel vind ik dat je alleen met creditcard kunt betalen, maar heb dit opgelost door via Neteller.com een account aan te maken, en vervolgens kun je daar een gratis prepaid credit card aanvragen!

Je kunt me ook PB'en (dus niet mailen, daar kijk ik niet op) voor een kortingscode bij iHerb (anders lijkt het wel erg op reclamepraat voor een website hier, maar ik ben er nou eenmaal zo tevreden over :) ), dan krijg je op je eerste order $10 korting als je boven de $40 bestelt, en $5 als je onder de $40 bestelt.

Robyne

Berichtdoor Robyne » Za 19 Jan 2013 0:44

Ubiquinol is geen "simpele vorm" van Q10, het is Q10. Je hebt ubiquinone en ubiquinol is daar het "omgezette" product van. Daarom kan je beter ubiquinol nemen, zodat je lichaam er verder niks mee hoeft te doen. Maar de kwaliteit van het product is zeer belangrijk, en het is belangrijk supplementen te nemen die getest zijn op de bloedwaardes zie je creeeren.

Als je supplementen besteld die niet in Europa gemaakt zijn, maar uit Amerika laat verschepen, denk er dan wel aan dat de straling van de check ups schadelijk zijn voor de supplementen, de voedingsstoffen en je lichaam.

En je hebt wel gelijk dat je nooit op kan tegen zulke websites. Maar bedrijven worden steeds strenger, je moet door een heel proces waarbij je moet aangeven geen "discounter" te zijn. Deze discounters hebben kleine marges, maar door de kwantiteit kunnen ze op zulke marges draaien. Dit gooit het merk te grabbel, en laat andere verkooppunten oneerlijk lijken, terwijl de marges nodig zijn voor kleine bedrijven, om te blijven bestaan. Ma ja.

kabouterwesley

Berichtdoor kabouterwesley » Za 19 Jan 2013 17:22

Robyne schreef:Ubiquinol is geen "simpele vorm" van Q10, het is Q10. Je hebt ubiquinone en ubiquinol is daar het "omgezette" product van. Daarom kan je beter ubiquinol nemen, zodat je lichaam er verder niks mee hoeft te doen. Maar de kwaliteit van het product is zeer belangrijk, en het is belangrijk supplementen te nemen die getest zijn op de bloedwaardes zie je creeeren.

Als je supplementen besteld die niet in Europa gemaakt zijn, maar uit Amerika laat verschepen, denk er dan wel aan dat de straling van de check ups schadelijk zijn voor de supplementen, de voedingsstoffen en je lichaam.

En je hebt wel gelijk dat je nooit op kan tegen zulke websites. Maar bedrijven worden steeds strenger, je moet door een heel proces waarbij je moet aangeven geen "discounter" te zijn. Deze discounters hebben kleine marges, maar door de kwantiteit kunnen ze op zulke marges draaien. Dit gooit het merk te grabbel, en laat andere verkooppunten oneerlijk lijken, terwijl de marges nodig zijn voor kleine bedrijven, om te blijven bestaan. Ma ja.

Ik weet het van de Ubiquinol, had het er wat anders moeten neerzetten. Met simpel bedoel ik, simpel in de zin van één schakeltje minder te verwerken voor het lichaam.

En die scanners, heb even gezocht en dat is volgens mij toch echt alleen schadelijk als je pakje er 10000 keer doorheen gaat :lol:

Terug naar “Lyme Café”