my wishes for you

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
Robyne

my wishes for you

Berichtdoor Robyne » Ma 24 Dec 2012 4:13

Lieve mensen, mede lymies, en ongelovigen op dit forum,

Ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen. Ik hoop dat jullie ondanks van de feestdagen genieten. Voor veel mensen is oudejaarsdag een fijne dag met allemaal goede voornemens en een feestsfeer, zin in het nieuwe jaar. Ik weet hoe het voelt om het nieuwe jaar in te gaan met het idee dat je leven bot gezegd kut is, en je veel pijnlijke aanvallen, irritante artsen, lastige situaties, relatieproblemen en al wat dan niet meer tegemoet gaat.

Maar, wie weet, wie weet kan voor iig een paar van ons, en ik hoop voor iedereen, een beter jaar worden. Een jaar waarin het beter gaat, klachten afnemen, of wellicht komt er wel iemand uit de rolstoel, en wordt beter. You never know. Don't give up hope. De tranen zijn oke, en die horen erbij, maar een nieuw jaar, nieuwe kansen, en nieuwe mogelijkheden.

Moge jullie allemaal een stuk opknappen, beter worden, gelukkig worden en er mooie dingen gebeuren. Mogen alle pijnlijke infusen, misselijk maken pillen, pijnlijke aanvallen, ziekenhuisbezoekjes enz tot iets leiden.

Ik hoop dat voor 2013 jullie sprongen maken, je beter voelen en deze rotziekte een stuk verder achter jullie kunnen laten.

Ik denk aan jullie allemaal, en wens jullie al het beste toe.

Heel veel liefs, en heel hopelijk een gezond(er) en gelukkig 2013! (dit geldt trouwens ook voor de laatste weken van 2012 :) )

Heel veel liefs.

Helena

Re: my wishes for you

Berichtdoor Helena » Ma 24 Dec 2012 18:38

Beste Robyne,

Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik sluit me hier volledig bij aan.
winners are not those who never fail but those who never quit

Ik wens iedereen al het liefs, een gezond(er) en gelukkig 2013.
(met alle steun, begrip en liefde van de omgeving)

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 24 Dec 2012 21:57

Dank je Robyne. Ik wens jou en alle andere lymies hele warme, liefdevolle feestdagen en een 2013 met veel lichtpuntjes en nieuwe kansen. :zwaaien:

sostie

Berichtdoor sostie » Ma 24 Dec 2012 22:20

bedankt voor je lieve berichtje

ik wens jou en iedereen hier ook cker het beste en goed en gelukkig en gezond 2012

we beet the lyme end never give up how hard it will be sometime's

Troptard

Berichtdoor Troptard » Di 25 Dec 2012 12:13

Van hetzelfde laken een pyama !!

Troptard
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Terug naar “Lyme Café”