admin schreef: Het hele forum is er van doordrongen geraakt, zelfs categorie "Wetenschap".
Dat was dus niet alleen voor die categorie die mij opviel, maar inderdaad geldt dit voor het hele forum. Dat moet je als admin zijnde niet als een verwijt opvatten, jij draait deze tent kennelijk al een tijd.
En in die tijd zijn er een aantal minder integere figuren geweest die precies de bandbreedte daarvan in de gaten hadden.
Ik kan niet uitsluiten dat het hier enige typjes betreft die u nu als webmoderator aanspreken.
admin schreef:Maar dan moet er natuurlijk wel interesse zijn voor inhoudelijke informatie en discussie op basis van wetenschappelijke studies en deugdelijke argumentatie, en dat lijkt er helaas nauwelijks te zijn.
De interesse is er zonder meer, het steekt meer op integere inbrengers al bijvorbeeld Diesel, die zich niet met een kluitje het riet in liet sturen.
Dit soort research is 'natuurlijk' van een heel andere orde dan het doordouwen van allerlei vage internet berichtjes, alhoewel daar ook best wat uit kan komen. Het vergt soms een Salomonsoordeel om daar heldere keuzes in te maken.
admin schreef:WouterB gaf recentelijk aan aspiraties voor de functie van moderator te hebben.

Dat klopt, maar dat is denk ook al een maand of 2 geleden, en sinds die tijd ben ik er achter gekomen hoeveel van die minder of ongewenste berichten er op de onjuiste plaats terecht zijn gekomen.
Dat is op termijn wel juist te kwalificeren en te adresseren, maar dan heb ik nog een heel ploegje in m'n nek wat het daar niet mee eens is, bang voor gezichtsverlies en wat al niet meer.
Ik zou daar graag is de opinie van de overwegend zwijgende maar wel meelezende meerderheid over willen horen.
Ik ga in elk geval voor de realiteit, ik kan wat bijdragen, maar ik ben ook zo reëel om te erkennen dat binnen het ziekte-patroon mijn energiehuishouding niet dermate is dat ik mijn eigen zaakjes perfect voor elkaar heb, noch dat ik constant voor de site productief kan zijn.
In het weinige dat ik in de weg naar genezing wel vol ga houden, is integriteit!
Ik lees het van de week wel weer.
Groetjes, Wouter