Aangezien er op het topic Activisme wordt gevraagd om verhalen, plaats ik hier de blog van Esther. Misschien kan ook haar schrijnende verhaal op de een of andere manier worden meegenomen naar de Tweede Kamer:
Nederlandse versie:
http://on-lyme.org/en/blog/item/11-esth ... bartonella
Engelse versie:
http://on-lyme.org/nl/blog/item/7-esther-s-story
Esther's story
-
-
Re: Esther's story
Hoi es-es
Ben jij Esther?
Ik vond je verhaal heel erg herkenbaar, en wilde heel graag je vervolg lezen, maar helaas het is in het engels en de vertaalsite maakt er zulke rare zinnen van dat ik ermee ben opgehouden dat te lezen.
Zo jammer want ik herkende zoveel in jou eerste verhaal.
Ik ben ook met samento e. d. bezig en het lijkt erop na een maand vreselijke herxheimer te hebben gehad dat het iets aan het verbeteren is. Ik voel me iets helderder in mijn hoofd worden.
Dus ik ga er lekker mee door.
We kunnen allemaal wel een positief bericht gebruiken.
sterkte
Daisy
Ben jij Esther?
Ik vond je verhaal heel erg herkenbaar, en wilde heel graag je vervolg lezen, maar helaas het is in het engels en de vertaalsite maakt er zulke rare zinnen van dat ik ermee ben opgehouden dat te lezen.
Zo jammer want ik herkende zoveel in jou eerste verhaal.
Ik ben ook met samento e. d. bezig en het lijkt erop na een maand vreselijke herxheimer te hebben gehad dat het iets aan het verbeteren is. Ik voel me iets helderder in mijn hoofd worden.
Dus ik ga er lekker mee door.
We kunnen allemaal wel een positief bericht gebruiken.
sterkte
Daisy

-
Hoi Daisy,
Ja klopt ik ben esther.
De Nederlandse vertaling heb ik geschreven. Die komt bij persoonlijk te staan, daar past het beter!
En gelukkig dat het al aan slaat bij jou
Groetjes
Ja klopt ik ben esther.
De Nederlandse vertaling heb ik geschreven. Die komt bij persoonlijk te staan, daar past het beter!
En gelukkig dat het al aan slaat bij jou

Groetjes
-
Dank je Esther,
Slaat het bij jou dan nog niet aan?
Nou ik lees eerst jou vervolg verhaal. Leuk dat je reageerde.
Sterkte meis, ik gun het je van harte, je bent te jong om je leven zo door deze ziekte te laten overheersen!
Daisy
Slaat het bij jou dan nog niet aan?
Nou ik lees eerst jou vervolg verhaal. Leuk dat je reageerde.

Sterkte meis, ik gun het je van harte, je bent te jong om je leven zo door deze ziekte te laten overheersen!
Daisy
-
heftig verhaal Esther, bedankt om het te delen. En wat fijn dat je zo veel steun van je vrienden krijgt!
Nog heel veel moed en sterkte gewenst!
Nog heel veel moed en sterkte gewenst!