Lyme story = Love story

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
RoelA

Re: Lyme story = Love story

Berichtdoor RoelA » Di 10 Jun 2014 12:47

Ja in Nederland is de suikervrije cholestyramine versie volgens mij niet te krijgen. Er is alleen Questran en Questran-A. De laatste bevat zelfs Aspartaam als zoetstof in plaats van suiker.
Toen ik laatst wat van dat spul ging halen werd mij gezegd dat recentelijk alle Questran van de markt was gehaald wegens vervuiling oid. Dus alleen de Questran-A is alleen nog verkrijgbaar in Nederland.

Er moet echter ook een compleet suiker en aspartaam vrije versie bestaan.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Do 3 Jul 2014 22:28

Hoera, een baby!
:P

Preston Mark Vanderham, 11 december 2013

http://christavanderham.blogspot.nl/

Briesje

Berichtdoor Briesje » Do 31 Jul 2014 22:15

Het is een indrukwekkend verhaal!
Ik hield het niet droog en ik zette soms maar even het geluid uit omdat ik het niet meer kon aanhoren.

Het mooiste is dat het weer de goede kant met haar opgaat en dat ze weer een leven heeft. Dit wil ik ook voor mijn zoon van 16.
Blij dat hij wordt behandeld!!!!

mvg

Briesje

Berichtdoor Briesje » Do 31 Jul 2014 22:17

Het is een indrukwekkend verhaal!
Ik hield het niet droog en ik zette soms maar even het geluid uit omdat ik het niet meer kon aanhoren.

Het mooiste is dat het weer de goede kant met haar opgaat en dat ze weer een leven heeft. Dit wil ik ook voor mijn zoon van 16.
Blij dat hij wordt behandeld!!!!

mvg

Terug naar “Lyme Café”