Vraag petitie te tekenen

Onderwerpen met wetenschappelijke, medische of algemene gezondheidsgerelateerde informatie en discussie dat niet specifiek betrekking heeft op de ziekte van Lyme.
Klaver4

Vraag petitie te tekenen

Berichtdoor Klaver4 » Do 3 Nov 2011 13:05

Beste mensen,

Inmiddels ben ik 10,5 jaar ziek. Daarvan weet ik pas een paar maanden dat ik Lyme heb, alle tijd daarvoor was de diagnose ME. En of ik nu wel of geen ME heb, ik voel me hoe dan ook nog betrokken bij alles wat met deze ziekte te maken heeft. Net als bij Lyme komen ME-patiënten veel onbegrip tegen en worden ze nog veel te vaak niet serieus genomen. Zelfs niet als ze bedlegerig zijn. Daar moet iets aan veranderen. Daarom hebben een aantal mensen, waaronder ikzelf, het initiatief genomen om een petitie/burgerinitiatief te starten.
Ik hoop dat jullie solidair met de ME-patiënten willen zijn door een minuut de tijd te nemen om deze petitie te tekenen..

http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte

Heel hartelijk dank alvast!

Aoife

Re: Vraag petitie te tekenen

Berichtdoor Aoife » Zo 15 Apr 2012 13:42

Graag breng ik deze oproep nog even onder de aandacht.

Jullie stem is echt hard nodig!!!

En mochten jullie ook willen helpen met verder verspreiden, dan zou dat super zijn.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Aoife.

jos26

Re: Vraag petitie te tekenen

Berichtdoor jos26 » Zo 15 Apr 2012 15:23

Hallo Aoife,

Goed dat je hier aandacht aan geeft. Zelf vind ik ook zeker dat de ziekte van LYME en ME veel dezelfde gezichten hebben. Omdat ik zelf op de site, leven met ME, diverse zeer nuttige informatie heb op gedaan. En mede door deze site ben ik momenteel ook met diverse onderzoeken en eventuele behandelingen bezig bij Prof. Dr. Meirleit te Brussel, voor mijn ziekte van lyme en co-infecties/candida etc.

Toevallig heb ik 1,5 maand gelezen deze petitie getekend. Om zo ook mijn stem te geven en elke stem is er weer 1.Tenslotte moeten we proberen om ook andere mensen te helpen.

Ik weet ook zeker dat alle lyme patienten solidair willen zijn met de ME patienten, en andersom natuurlijk ook.

Hoe verspreiden jullie zelf dit het beste?

Gr Jos :wink:

michalca

Vraag petitie te tekenen

Berichtdoor michalca » Di 2 Okt 2012 12:33

Vraag petitie te tekenen. Bericht door Klaver4 » do 3 nov 2011 11:05. Beste mensen, Inmiddels ben ik 10,5 jaar ziek. Daarvan weet ik pas een paar maanden ...

Terug naar “Gezondheid Algemeen”