Hey Iceblue,
Wij zijn gewoon naar een zaak in kantoorartikelen gegaan.
Hebben enveloppen uitgezocht waar de folder precies inpast, zodat het niet dubbel gevouwen wordt en er netjes uit blijft zien.
We hebben etiketten gekocht die je in je printer kan doen en alle adresgegevens ingetypt en hopla daar heb je het

.
Ik kan niet lang schrijven, na een paar regels kunnen mijn handen niet meer. Typen moet ik ook niet de hele dag doen, maar gaat iig beter dan schrijven, vandaar.
Postzegels gekocht. Hopla erop, brief en folder erin en opsturen maar.
Zo kan je er veel meer rondsturen en veel verder komen met de folders.
Wij hebben de ziekenhuizen op internet opgezocht en dan kan je precies zien hoeveel artsen een afdeling heeft. Als er bv. 10 internisten zijn, dan doen we er 5 folders in, zoiets.
Wij hebben bij 2 ziekenhuizen (streekziekenhuizen) echt alle namen van de artsen op de etiketten gezet en bij het Academisch ziekenhuis alleen de naam van het hoofd en dan er aan toegevoegd dat het ook voor de stafleden is.
Zodat het persoonlijk ook door die artsen geopend gaat worden en ze het ook echt te lezen krijgen.
Wij vinden opsturen makkelijker, anders moet je gigantisch veel rondrijden, maar dat kan natuurlijk ook.