Ik weet niet of jullie je keuze al definitief hebben gemaakt, maar ik heb een Optifit pakket bij ONVZ en daar vergoeden ze zo goed als alles. Alles uit Duitsland onderzoeken e.d. is vergoedt, tevens natuurartsen. Soms is het nodig om er een begeleidende brief bij te doen en vooraf toestemming te vragen, daarbij schrijft mijn ha ook altijd even een verwijzing als ik weer wat ga proberen, en tot op heden is alles vergoedt, zelfs de autohuur van de auto die ik gehuurd heb om naar Keulen te gaan, met benzinekosten

Nu ben ik bij een natuurarts, haar med. krijg ik niet vergoed, maar de consulten wel. Zelf probeer ik nu in het Topfit pakket te komen, maar daarvoor moet ik geaccepteerd worden, weet niet hoe dat afloopt, lukt dat dan kan ik zelfs natuurkundige med. declareren en dat kost nogal wat.
Mss nog een overweging waard voor jullie.
Ze zijn iets duurder, maar voor veel lyme patienten kan dat wel uit denk ik, daarbij komt dat wanneer je iets declareerd je het binnen een week weer op je rekening hebt staan, ze erg klantvriendelijk etc. zijn.
En NEE ik werk daar niet, mochten jullie denken dat dit een promotiepraatje is, ben gewoon erg tevreden.
Succes!
Groetjes
Floor