Zorgverzekering voor Lyme-patiënten

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Floortje

Berichtdoor Floortje » Vr 8 Dec 2006 15:01

Hallo,

Ik weet niet of jullie je keuze al definitief hebben gemaakt, maar ik heb een Optifit pakket bij ONVZ en daar vergoeden ze zo goed als alles. Alles uit Duitsland onderzoeken e.d. is vergoedt, tevens natuurartsen. Soms is het nodig om er een begeleidende brief bij te doen en vooraf toestemming te vragen, daarbij schrijft mijn ha ook altijd even een verwijzing als ik weer wat ga proberen, en tot op heden is alles vergoedt, zelfs de autohuur van de auto die ik gehuurd heb om naar Keulen te gaan, met benzinekosten :shock:
Nu ben ik bij een natuurarts, haar med. krijg ik niet vergoed, maar de consulten wel. Zelf probeer ik nu in het Topfit pakket te komen, maar daarvoor moet ik geaccepteerd worden, weet niet hoe dat afloopt, lukt dat dan kan ik zelfs natuurkundige med. declareren en dat kost nogal wat.
Mss nog een overweging waard voor jullie.
Ze zijn iets duurder, maar voor veel lyme patienten kan dat wel uit denk ik, daarbij komt dat wanneer je iets declareerd je het binnen een week weer op je rekening hebt staan, ze erg klantvriendelijk etc. zijn.
En NEE ik werk daar niet, mochten jullie denken dat dit een promotiepraatje is, ben gewoon erg tevreden.
Succes!

Groetjes
Floor

vonneke

Berichtdoor vonneke » Vr 8 Dec 2006 15:08

Hallo Floortje

Hartelijk dank voor je reactie. 4 berichten terug vroeg ik naar ONVZ dus ben blij met je bericht hierover. We zijn nog niet definitief overgestapt en zullen het nog in overweging nemen want het klinkt goed wat je verteld en hoe tevreden je erover bent.

Groetjes, Yvonne

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

Mieke

Berichtdoor Mieke » Vr 8 Dec 2006 23:08

Hoi Floortje,

Wij willen ook overstappen naar ONVZ i.v.m. mijn Lyme.
Vandaag in de kliniek ook gunstige berichten erover gehoord.

Groetjes.

RobertF

Berichtdoor RobertF » Za 9 Dec 2006 12:15

Hallo,
Wij hebben de ONVZ optifit verzekering
groet RobertF

Nikki

Berichtdoor Nikki » Za 16 Dec 2006 19:29

Ik wil ook graag naar ONVZ topfit verzekering, maar het is voor mij nog een raadsel hoe ik daar in kan komen.
Want bij die verzekeringsvorm, worden alle alt. geneeswijzen vergoed.
Ik ben niet tevreden over de Friesland en ik hoor overigens nu ook van alles over Menzis. Is die ook zo ruim met alt geneeswijzen?

Nikki

Berichtdoor Nikki » Za 16 Dec 2006 20:01

Ik wil ook graag naar ONVZ topfit verzekering, maar het is voor mij nog een raadsel hoe ik daar in kan komen.
Want bij die verzekeringsvorm, worden alle alt. geneeswijzen vergoed.
Ik ben niet tevreden over de Friesland en ik hoor overigens nu ook van alles over Menzis. Is die ook zo ruim met alt geneeswijzen?

Floortje

Berichtdoor Floortje » Ma 18 Dec 2006 13:11

Je kunt per mail of telefoon kontakt opnemen en dan sturen ze de aanvraagformulieren op.
Je moet wel geaccepteerd worden voor die hoogste verzekering, maar niet geschoten is altijd mis.
De Optifit die ik nu heb, vergoedt ook heel veel, dus is ook al de moeite waard.
Je moet even bedenken welke alt. geneeswijzen de denkt nodig te hebben voor de toekomst en welke uitkunnen.
Over Menzis weet ik niets, ik heb er zelf geen goede ervaring mee, maar Els of Elly volgens mij wel.
Succes ermee!
Groetjes,
Floor

HartHaak

Agis

Berichtdoor HartHaak » Do 20 Sep 2007 15:14

Ik ben aanvullend verzekerd bij AGIS.
Weet iemand misschien of zij enigzins wat vergoeden betreffende
de gemaakte kosten bij Pro Health?

marietje

Berichtdoor marietje » Do 20 Sep 2007 15:38

Is mij niet bekend, maar je kunt het navragen bij je verzekering of contact opnemen met PH.

sharpeisasja

Berichtdoor sharpeisasja » Di 25 Sep 2007 12:58

Weet iemand of ONVZ walborg klinkiek vergoed?

groetjes sandra

Terug naar “Activisme”