Onder een ander onderwerp heb ik mijn mogelijke kandidatuur voor het bestuur van de vereniging al even toegelicht. http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?t=1483
Hier is het formulier dat je kunt gebruiken om mij voor te dragen. Pas met 10 officiele steunbetuigingen maak ik formeel kans op een bestuursfunctie.
Ook de mensen die mij al een toezegging hebben gedaan, kunnen jullie via onderstaand formulier die toezegging formeel bekrachtigen?
Welk NVLP-lid steunt mij voor een bestuursfunctie in de NVLP
-
Welk NVLP-lid steunt mij voor een bestuursfunctie in de NVLP
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
-
Nou Robert, die van mij komt eraan.
Ik hoop dat je aan de 10 gaat komen!
Ik heb alleen een probleempje.
Ik heb pas van de week mijn lidmaatschap betaald.
Maar dan ben ik toch lid? Dan geldt het toch wel?
Ik heb namelijk nog geen uitnodiging gehad voor 1 april.
Ik kan met mijn moeder mee natuurlijk, maar ik wil ook dat stemrecht hebben!
Ik hoop dat je aan de 10 gaat komen!
Ik heb alleen een probleempje.
Ik heb pas van de week mijn lidmaatschap betaald.
Maar dan ben ik toch lid? Dan geldt het toch wel?
Ik heb namelijk nog geen uitnodiging gehad voor 1 april.
Ik kan met mijn moeder mee natuurlijk, maar ik wil ook dat stemrecht hebben!

The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in
-
contributie versus lidmaatschap
bijdrage ingekort
Laatst gewijzigd door chaja op Zo 30 Apr 2006 2:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Waarom wil Nel dan niet op jou stemmen?
En je pa kan die niet lid worden?
Op zich jammer dat er verder niemand jou wil steunen en/of plaats wil nemen, omdat er dadelijk weer geen ILADS- en aanverwante-ideeën -aanhangers in het bestuur komen.
Op zich jammer dat er verder niemand jou wil steunen en/of plaats wil nemen, omdat er dadelijk weer geen ILADS- en aanverwante-ideeën -aanhangers in het bestuur komen.

The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in
-
Danger schreef:Waarom wil Nel dan niet op jou stemmen?
Van Nel heb ik nog niets ontvangen, maar dat kan net als jouw uitnodiging van meer factoren afhangen. Ze is zoals je kunt lezen niet blij met de verdeeldheid. Ik moet haar sowieso weer eens bellen om te vragen hoe het nu met haar is.
Mijn vader wil niet in het bestuur (te veel verplichtingen), en ik vraag me dan ook af of zijn lidmaatschap nut zou kunnen hebben.
Als mijn voordracht van deze twee mensen af zou moeten hangen dan zou mijn achterban m.i. toch te klein zijn. Wie vult die ontbrekende voordrachten nog aan?
-
Inmiddels heb ik ook de voordracht van Nel binnen, en is mij door Marietje een voordracht toegezegd.
Danger en Yvonne, kunnen jullie het oorspronkelijke voordrachtsformulier ook meenemen naar de vergadering? Dat voor het geval het printje niet geaccepteerd wordt...
Nog even in het kort mijn CV voor die laatste paar voordrachten:
Ik ben geboren in Amsterdam, mijn manier van communiceren is dan ook nog steeds een tikkeltje Amsterdams: direct, en de humor soms wat cynisch. Ik heb gemerkt dat dit in het oosten van het land minder goed begrepen en gewaardeerd wordt. Enerzijds werkt mijn directheid en enthousiasme motiverend, anderzijds moet ik oppassen niet te overdonderend over te komen omdat mensen dan de neiging krijgen in hun schulp te kruipen.
Ik ben afgestudeerd in de Informatica met de titel "Drs. Software-Engineering met bestuurlijke informatiekunde". Daarnaast ben ik politiek geïnteresseerd, en heb recent nog een debatcursus bij de SP gevolgd. Ik ben bij die partij gegaan i.v.m. de privatisering in de zorg, die mijns inziens de zorg te veel zal veramerikaniseren. Daar werd mij in de wandelgangen gevraagd of ik geen voorzitter van de gemeentefractie wilde worden, omdat ik in mijn optreden dicht aanschurkte tegen de oudste van de partij die de bindende rol vervulde. In de gemeente is de ziekte van Lyme echter geen issue, terwijl dat voor mij op nr. 1 staat.
Als het gaat om het voorzitterschap zou ik graag plaatsmaken voor iemand met meer ervaring en capaciteiten, maar als de betere kandidaten te ziek zijn dan ben ik ook bereid die taak te vervullen, mits ik af en toe dan wel op die betere kandidaten mag terugvallen…
In mijn privéleven heb ik me recent, behalve met een oriëntatie voor wiskundeleraar ook bezig gehouden met bijbelstudie en de begeleiding van een groepje katholieke jongeren.
Op mijn werk heb ik verschillende cursussen gehad, waaronder adviesvaardigheden, persoonlijke effectiviteit, leren omgaan met verschillen in karakter om in een diverse groep samen te kunnen werken. In mijn beoordelingsgesprek kreeg ik recent van mijn manager de opmerking dat ik uitzonderlijk goed kon samenwerken met wie dan ook.
Danger en Yvonne, kunnen jullie het oorspronkelijke voordrachtsformulier ook meenemen naar de vergadering? Dat voor het geval het printje niet geaccepteerd wordt...
Nog even in het kort mijn CV voor die laatste paar voordrachten:
Ik ben geboren in Amsterdam, mijn manier van communiceren is dan ook nog steeds een tikkeltje Amsterdams: direct, en de humor soms wat cynisch. Ik heb gemerkt dat dit in het oosten van het land minder goed begrepen en gewaardeerd wordt. Enerzijds werkt mijn directheid en enthousiasme motiverend, anderzijds moet ik oppassen niet te overdonderend over te komen omdat mensen dan de neiging krijgen in hun schulp te kruipen.
Ik ben afgestudeerd in de Informatica met de titel "Drs. Software-Engineering met bestuurlijke informatiekunde". Daarnaast ben ik politiek geïnteresseerd, en heb recent nog een debatcursus bij de SP gevolgd. Ik ben bij die partij gegaan i.v.m. de privatisering in de zorg, die mijns inziens de zorg te veel zal veramerikaniseren. Daar werd mij in de wandelgangen gevraagd of ik geen voorzitter van de gemeentefractie wilde worden, omdat ik in mijn optreden dicht aanschurkte tegen de oudste van de partij die de bindende rol vervulde. In de gemeente is de ziekte van Lyme echter geen issue, terwijl dat voor mij op nr. 1 staat.
Als het gaat om het voorzitterschap zou ik graag plaatsmaken voor iemand met meer ervaring en capaciteiten, maar als de betere kandidaten te ziek zijn dan ben ik ook bereid die taak te vervullen, mits ik af en toe dan wel op die betere kandidaten mag terugvallen…
In mijn privéleven heb ik me recent, behalve met een oriëntatie voor wiskundeleraar ook bezig gehouden met bijbelstudie en de begeleiding van een groepje katholieke jongeren.
Op mijn werk heb ik verschillende cursussen gehad, waaronder adviesvaardigheden, persoonlijke effectiviteit, leren omgaan met verschillen in karakter om in een diverse groep samen te kunnen werken. In mijn beoordelingsgesprek kreeg ik recent van mijn manager de opmerking dat ik uitzonderlijk goed kon samenwerken met wie dan ook.
-
-
Robert schreef:
Ben je vergeten dat wij uit het oosten komen ?
Volgens mij begrijpen en waarderen wij je juist meer dan anderen.
Wat niet wil zeggen dat ik het altijd met je eens bent. En soms schrijf je dingen waarvan ik denk: Robert dat kun je niet schrijven en dan weet ik dat er voor jouw vaak een gedachte achter zit die ik dan op dat moment idd. niet begrijp. Maar daarin zal ik vast niet de enige zijn; dat heeft er vast niet mee te maken dat ik uit het oosten kom.
Amsterdams: direct, en de humor soms wat cynisch. Ik heb gemerkt dat dit in het oosten van het land minder goed begrepen en gewaardeerd wordt. Enerzijds werkt mijn directheid en enthousiasme motiverend, anderzijds moet ik oppassen niet te overdonderend over te komen omdat mensen dan de neiging krijgen in hun schulp te kruipen.
Ben je vergeten dat wij uit het oosten komen ?

Wat niet wil zeggen dat ik het altijd met je eens bent. En soms schrijf je dingen waarvan ik denk: Robert dat kun je niet schrijven en dan weet ik dat er voor jouw vaak een gedachte achter zit die ik dan op dat moment idd. niet begrijp. Maar daarin zal ik vast niet de enige zijn; dat heeft er vast niet mee te maken dat ik uit het oosten kom.
Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

-