Welk NVLP-lid steunt mij voor een bestuursfunctie in de NVLP
-
-
marietje schreef:Verder nog nieuws van het front?
Yes!!!!!
Ik heb 13 voordrachten binnen!!!
Bij dit gesternte helpt misschien nog een schietgebedje:
Laten we dankbaar zijn dat er zich 200 mensen hebben aangemeld om zich actief voor de vereniging in te zetten.
Laten we hopen dat we, ondanks de onderlinge verschillen van inzicht, elkaars visie op de vergadering voldoende de ruimte te geven om te zoeken naar dat wat we eigenlijk willen: Een manier vinden waarop we de diverse talenten van de actieve leden zo optimaal mogelijk kunnen inzetten om de belangen van zoveel mogelijk patienten te behartigen.
Met natuurlijk als belangrijkste einddoel: zo veel mogelijk mensen weer gezond krijgen.
-
-
marietje schreef:We zijn toch niet bijgelovig?
Ach, je hebt geloof en bijgeloof.
Ik vond die 13 mooi symbolisch voor het lage krediet dat de mensen van het forum op de vergadering krijgen.
En als je weinig krediet hebt dan zoekt men naar onbenulligheden om je op af te kunnen rekenen.
Het "gebed" is daarom zo opgesteld dat het misschien nog wat positieve invloed op de houding van de mensen tijdens de vergadering kan uitoefenen...
-
-
Hallo marietje,
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben vandaag niet gegaan. Ben niet in staat geweest. Hoe vond je de bijeenkomst?
groetjes,
Daantje
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben vandaag niet gegaan. Ben niet in staat geweest. Hoe vond je de bijeenkomst?
groetjes,
Daantje
marietje schreef:Hey Daantje!!
Wat een verrassing. :D :D .Je laat er geen gras over groeien! Super en welkom op het forum :D . Hopelijk heb je hier net zoveel plezier(van) als ik. :lol:
Ga jij 1 april? Mail je nog even.
Marietje.
-
-
hopelijk toch ook gekozen?
Beste rn.mast
terechtgekomen is zo non-aktief!
Gefeliciteerd met je verkiezing!
---------
pablok
P.S.:
Kun je a.u.b. nog iets meer vertellen over de vergadering. Of moet je eerst even bijkomen?
terechtgekomen is zo non-aktief!
Gefeliciteerd met je verkiezing!
---------
pablok
P.S.:
Kun je a.u.b. nog iets meer vertellen over de vergadering. Of moet je eerst even bijkomen?