Welk NVLP-lid steunt mij voor een bestuursfunctie in de NVLP

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
rn.mast@zonnet.nl

Re: hopelijk toch ook gekozen?

Berichtdoor rn.mast@zonnet.nl » Za 1 Apr 2006 20:55

pablok schreef:P.S.:
Kun je a.u.b. nog iets meer vertellen over de vergadering. Of moet je eerst even bijkomen?

De Arcon-enquete heeft onder meer aangegeven dat de ILADS-richtlijn voor een aantal leden belangrijk is, en dat men ook onderzoek belangrijk vindt. Dit gaat echter wel om de belezen leden, want de meeste leden weten niets van CBO of ILADS, en willen graag in makkelijk nederlands de Laat je niet Lymen lezen.
Ook zijn de patienten van onze vereniging het minst tevreden met het begrip van de huisarts in vergelijking met andere verenigingen.

Vanuit de werkgroep contactpersonen zijn er uiteindelijk geen kandidaten voorgedragen, en ze hebben na het aantreden van het nieuwe bestuur aangegeven niet met dit bestuur te willen samenwerken. Ik vond het jammer, omdat ze toch veel goed werk verzet hebben, en ze ook onder het nieuwe bewind wel zinvol werk hadden kunnen doen. De emoties zijn in het vorige bestuur blijkbaar toch te hoog opgelopen.

Wat betreft de nieuwe bestuursvorming en overdracht is er afgesproken om even een adempauze in te lassen. We willen gezamelijk met een presentatie van de nieuwe situatie komen.

Wel weet ik dat er naar wordt gestreefd om waarschijnlijk op 20 mei een bijeenkomst te regelen voor alle mensen die geinteresseerd zijn om mee te discussieren over de vereniging en zich daarvoor ook, naar kunnen en talent, actief in te zetten, dus als je die datum al in je agenda wilt reserveren dan heb ik toch al wat verklapt!

vonneke

Berichtdoor vonneke » Zo 2 Apr 2006 9:53

Pa Blok schreef :

Of moet je eerst even bijkomen?

Dat was voor mij wel zo. En dan heb ik nog geen eens een voordracht hoeven te houden. Ik hoefde alleen maar een beetje te zitten en te luisteren. Dat laatste heeft me dan ook veel energie gekost.
Van het gedeelte van de Arcon heb ik meer dan de helft niet mee gekregen. Die waren dan ook aan het kloojen met de microfoons en lieten iemand spreken die erg stotterde. Ik vond het erg knap van die man om dan toch het woord te doen maar voor iemand die slechthorend is is dat een crime. Gelukkig kon je op een scherm zien wat de punten waren waarover ze spraken maar omdat ik niet zo groot ben en dus niet over de mensen heen kan kijken kon ik ook daar het onderste gedeelte niet van lezen.

Toen ik thuis kwam heb ik gegeten en gedoucht en voor tienen lag ik al in m'n bed. Ik ben vannacht verschillende keren wakker geworden omdat alle dingen van die dag nog door m'n hoofd spookten. En al die gezichten waarvan jezelf van te voren een heel ander beeld had bij de mensen die hier schrijven op het forum.

Ik moest er echt van bijkomen maar ik ben blij dat ik geweest ben.
Goed om eens zo'n vergadering bij te wonen en leuk om mensen te leren kennen.

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

wim

Berichtdoor wim » Zo 2 Apr 2006 11:17

hallo yvonne.

nu je dit zo schrijft heb ik wel een beeld bij wie je bent!!! en wie was dan die schone introduce van je??? ik neem in ieder geval nu aan dat jullie met zijn tweeen waren!!! zij zat nog in de verkiezings commissie geloof ik toch????
grt wim

vonneke

Berichtdoor vonneke » Zo 2 Apr 2006 11:59

Hallo Wim

Dat klopt ! Dat was m'n mooie dochter :lol:
Leuk dat ik nu ook weet hoe jij er uit ziet. Ik vond het jammer niet met je gesproken te hebben maar we moesten helaas naar huis, Mandy was helemaal kapot.

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

rn.mast@zonnet.nl

Berichtdoor rn.mast@zonnet.nl » Zo 2 Apr 2006 12:04

Dus Wim was er wel? Jammer dat we geen handje geschud hebben, want nou weet ik nog niet hoe je eruit ziet!

wim

Berichtdoor wim » Zo 2 Apr 2006 12:56

had ik toch gezegd he!!!
maar ikke wel hoe jij eruit ziet!!!!!!
zo te zien was je aardig gespannen, dus komt nog wel es denk ik!!!!!
sterkte!!!!
grt wim

rn.mast@zonnet.nl

Berichtdoor rn.mast@zonnet.nl » Zo 2 Apr 2006 13:01

wim schreef:had ik toch gezegd he!!!
maar ikke wel hoe jij eruit ziet!!!!!!
zo te zien was je aardig gespannen, dus komt nog wel es denk ik!!!!!
sterkte!!!!

Verwar je mij niet met Robert F? Ik heb geen snor.

Ik ben in mijn gedrag vrij extravert en jagerig, maar heb me toch voor mijn gevoel niet erg zenuwachtig gemaakt. (Behalve dan het moment voor de microfoon toen ik iets vertelde over de ledenadministratie)

wim

Berichtdoor wim » Zo 2 Apr 2006 13:31

nee ik heb je niet verward, ik zat naast die andere robert en martijn!!
grt wim

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 2 Apr 2006 16:47

Komt er nog een verslag van de uitslag van de enquete naar de leden? Dat zou ik zeer op prijs stellen, want daar ben ik erg benieuwd naar.
Zou ook handig zijn om in makkelijk leesbaar nederlands het e.e.a over de verschillen en andere wetenswaardigheden tussen/ over CBO en ILADS te publiceren in LJNL. Om zo nog meer leden strijdvaardig en mondig te krijgen richting huisartsen en andere behandelaars.

Het is spijtig dat de werkgroep het bijltje erbij neer gooit. Op die manier zullen ze niet de goedwillendheid van het nieuwe bestuur ervaren. Maar ja,dat is hun eigen keus. Er zullen nu wel heel wat nieuwe mensen gezocht gaan worden( en het liefst ook gevonden ) die de taken van de werkgroep gaan overnemen. Het lijkt wel een volksverhuizing!

Verder wachten we maar met enig ongeduld af hoe het bestuur en de rest eruit komt te zien.

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Zo 2 Apr 2006 18:37

Wat heeft de huidige discussie hierboven nog met het oorspronkelijke onderwerp te maken?

Is het moeilijk om op Afbeelding te klikken?

Terug naar “Activisme”