RobertF schreef:hallo Danger,
We wachten even totdat de NVLP zijn kandidaten voorstelt. Marietje heeft goede contacten met de werkgroep, zoals ze hierboven beschrijft, misschien kan zij vragen of die hier hun kandidaten voorstellen. Kunnen we meteen het democratisch gehalte testen. En als ze het niet hier willen doen, dan op hun website, wel graag dan met foto anders weten we nog niet wie we moeten kiezen.
groet RobertF
Hihihihihihihihi, het was niet mijn bedoeling om de kandidaten uit je te trekken hoor.
Ik ben alleen telkens aan het denken hoe alles moet en gaat enzo.
Ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt en dit is meteen een heel heftig iets, vind ik.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel erg nieuwsgierig (niet in foute zin, maar juist uit goede zin nieuwsgierig) ben.
En heel eerlijk gezegd vind ik dat sommige mensen hier op het forum dat ook best zouden mogen horen via pb.
Hoeveel mensen zijn hier nu echt al lange tijd actief op het forum? Waarvan je weet dat ze helemaal achter jullie staan?
Die zijn nog niet eens op 2 handen te tellen.
Oja Robert, ik vind het ook een beetje naar dat iedereen nu tegen jou aan zit te praten. Juist jij die zoveel goed werk verricht.
Ik vind dat de anderen jou wel eens bij mogen springen.
Zo lijkt het net of jij allemaal negatieve dingen over je heenkrijgt en dat vind ik niet zo leuk, eerlijk gezegd.