Verkiezing nieuw bestuur NVLP! Belangrijk!!!!!

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
marietje

Berichtdoor marietje » Vr 17 Mar 2006 22:12

Hoi,

Even teruglezen en pak LjnL uitgave 1-2006, blz 4 er even bij.Laatste alinea.

Marietje.

chaja

… marietje …

Berichtdoor chaja » Di 28 Mar 2006 16:31

bijdrage ingekort
Laatst gewijzigd door chaja op Zo 30 Apr 2006 2:31, 1 keer totaal gewijzigd.

RobertF

Berichtdoor RobertF » Di 28 Mar 2006 16:47

Hi Chaja,
Hoho, ik ben er zaterdag ook, te minste als ik binnen gelaten word. Misschien ben ik als lid wel geschorst. Dus denk erom, geen kwade dingen van de NVLP zeggen en alleen leden hebben stemrecht. Jammer als je geen lid bent, hoewel je dan ook niet geschorst kunt worden, dus misschien toch een voordeel of niet?
RobertF

chaja

hoe meer weldenkende zielen hoe .........

Berichtdoor chaja » Di 28 Mar 2006 16:50

Haha Robert ......... ik wilde je nu juist ontlasten (voor komende zaterdag (althans, voor zover mij mogelijk is (op (die behoorlijk grote) afstand))).

rest bijdrage ingekort
Laatst gewijzigd door chaja op Zo 30 Apr 2006 2:34, 1 keer totaal gewijzigd.

RobertF

Berichtdoor RobertF » Di 28 Mar 2006 19:06

Hi Chaja,
Was niet tot me doorgedrongen, hoewel?.... nou je het zegt...... misschien.... althans.... maar één ding is zeker.
Help mee om de brochure "Lyme-borreliose, een complexe ziekte" te verspreiden! Klik op: http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?p=6932#6932.

Hoewel de NVLP, tenminste de oude ziet dit niet graag, hoewel ???? er is niet veel oude meer.
Ik geloof, ik begrijp je toch, als ik er niet te lang over nadenk, dan moet het lukken.
groet RobertF

chaja

Berichtdoor chaja » Di 28 Mar 2006 21:13

bijdrage ingekort
Laatst gewijzigd door chaja op Zo 30 Apr 2006 2:35, 1 keer totaal gewijzigd.

marietje

Berichtdoor marietje » Wo 29 Mar 2006 19:43

Beste Chaja,

Graag wil ik even reageren op je verhaal van 28 mrt jl. Ik heb me suf geprakiseerd om er achter te komen waarmee ik me jouw woede op de hals gehaald heb. Ik heb je niet uitgescholden of beledigd. Ik heb zelfs helemaal niets tegen je gezegd! Misschien is dat het probleem wel. Helaas heb ik ,net als jij Lyme. En heb ik net als jij last van concentratie problemen. Jouw verhalen zijn voor mij van die rijstebreien(om jouw eigen omschrijving maar te gebruiken) . Die lappen tekst, voorzien van allerlei kleurtjes en haakjes en streepjes zijn voor mij niet om door te komen. En daarom sla ik ze meestal gewoon over. Dus mogelijk heb ik daardoor iets gemist waarop je een reactie van mij had verwacht. Mocht dat het geval zijn, dan weet je nu hoe dat komt.

Je hebt intussen ontdekt dat ik ,als mij dat uitkomt van 2 walletjes eet. Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij als IR zijnde had begrepen dat ik dit figuurlijk bedoelde.Ik eet nl ook graag een bruin boterhammetje meestal van een bord, soms uit het vuistje en met enige regelmaat uit een folietje of een biologisch afbreekbaar plastic zakje.

Net zoals ik van 2 walletjes eet, wed ik ook niet op 1 paard( ook figuurlijk bedoeld, voor het geval je hier een naam in zou willen vullen). Zo heb ik meerdere personen ondersteund voor de bestuursverkiezing van a.s zaterdag. Ik ga niet vertellen wie dat zijn, dat merk je as zaterd....o nee dan ben je er niet, want je bent geen lid. Mocht je het graag willen weten, dan is er misschien wel een postduif bereid om het je in te fluisteren.

O ja. De bloemetjes nog. Misschien is het je ontgaan dat de gele bloemetjes Tulpjes zijn. En ook dat het onlangs Lente is geworden. Vandaar dus de Tulpjes. Het wuiven ervan staat voor mij symbool voor de frisse wind waarvan ik hoop dat die vanaf as. zaterdag door de NVLP gaat waaien. (En ja hoor daar istie weer),ik zie daarin o.a een rol voor Robert Mast. Ik zou me over het effect van die bloemetjes maar geen zorgen maken als ik jou was. Mannen hebben wel meer nodig om uit hun concentratie te raken dan gele blommetjes, zelfs al bewegen die schichtig heen en weer. Op vrouwen hebben bloemen over het algemeen een positieve uitwerking. Maar dat gele blommetjes op sommige mensen de uitwerking hebben van een rode lap op een stier, dat is nieuw voor mij.

Zo, ik geloof dat ik gezegd heb wat ik kwijt wilde. Nog 1 ding. Aangezien ik vind dat dit soort discussies niet bijdragen aan een positieve sfeer op het forum en niet de zaak dient waar we met z'n allen (wel of geen lid van welke lymeclub dan ook) voor staan, stel ik voor deze discussie te sluiten.Mocht je de behoefte hebben met me verder te babbelen over het e.e.a dan doe je dat maar via een PB. Dan zal ik wel zien of ik het zinvol genoeg vind erop te reageren. Ben nl. zeer zuinig op mijn kostbare energie.

Groet,Marietje.

Terug naar “Activisme”