Verslag van de jaarvergadering van de NVLP op 1 april 2006

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Martijn

Berichtdoor Martijn » Zo 2 Apr 2006 15:17

Ik houd het kort, wie het aan wil vullen, gaat zijn gang maar.

's Morgens veel regen. Gelukkig lekker vroeg aangekomen in Utrecht, iets na 10 uur. Daardoor een lekker relaxed begin. Het was leuk om mensen te ontmoeten die je meestal alleen van internet kent. Er waren verschillende mensen van dit forum aanwezig.

Na het ontvangst kwam eerst de presentatie van Arcon, de uitkomst van de enquête viel me tegen. Zo vonden de meesten dat de website en het bulletin goed tot zeer goed zijn. Maar ook was slechts 1/3 bekend met de CBO-richtlijn! Er lijkt me hier sprake van een tegenstrijdigheid.

Het eten tijdens de lunch was lekker, maar ook een beetje duur en niet zo handig zonder tafels. Na de lunch was het afscheid van het oude bestuur. Onverwacht was dat er voor het nieuwe bestuur geen andere kandidaten waren dan degenen die nu zijn gekozen.

De kandidaten moesten zich voorstellen en daarna werd er gestemd. Petra had een mooie toespraak met een goed verhaal en goed gesproken, indrukwekkend! Ieder die zich kandidaat had gesteld, werd ook gekozen.

Daarna kwam ineens een mededeling van de werkgroep voorlichting dat ze niet met het nieuwe bestuur wilden samenwerken en er mee stopten.

Na de vergadering was het prachtig zonnig weer. Parkeren auto was erg duur: € 15,50. Met Hanita meerijden (heen en terug) was leuk, maar je moet wel opletten of ze de goede weg neemt. :wink:

Een erg geslaagde dag met een m.i. goede afloop bij de NVLP.

pablok

Bestuursleden: Wie? en Wat?

Berichtdoor pablok » Ma 3 Apr 2006 11:10

Beste mensen,

Ik zie in de gauwigheid nog niet wie er nu in het bestuur gekozen zijn.

En wat gaan ze doen?

pablok

Danger

Berichtdoor Danger » Ma 3 Apr 2006 11:51

(Mandy krabt zich op haar hoofd)

Waar las ik die tekst toch eerder :lol: . LOL
Afbeelding
The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in

vonneke

Berichtdoor vonneke » Ma 3 Apr 2006 14:37

PaBlok schreef :

Ik zie in de gauwigheid nog niet wie er nu in het bestuur gekozen zijn.

Hanita heeft hier de namen genoemd :

http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?t=1548

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

vonneke

Berichtdoor vonneke » Ma 3 Apr 2006 14:56

Mijn eerste indruk zaterdag was: Hè, zo'n klein zaaltje en zo weinig mensen. Ik had een veel grotere opkomst verwacht.

Ik vond alle voordrachten goed gedaan. En toen het nieuwe bestuur gekozen was had ik eingelijk wel verwacht dat de werkgroep niet met hen samen zou willen werken. Hun gezichten spraken boekdelen ! ( zeg je dat eingelijk wel zo ? ) Ik vind het heel jammer dat ze het niet eens geprobeerd hebben.

Ronald als nieuwe voorzitter gekozen moest ook meteen die taak gaan uitvoeren en hij deed dat hartstikke goed vond ik. Leuk vond ik ook dat hij voor ieder van het oude bestuur een vogelnestkastje had gemaakt met daarbij een verhaaltje over de koolmees.

De lunch vond ik erg duur, vooral omdat ik natuurlijk weer voor 2 personen mocht betalen. :wink: En net als Martijn vond ik het ook onhandig zonder tafeltjes en jammer dat je zo ook niet even bij anderen aan kon schuiven om te kletsen. ( niet dat ik zo'n kletser ben)

Parkeren auto was erg duur: € 15,50.

Ha, ik moest 'maar ' 10 Euro betalen :wink:

Afbeelding

marietje

ledenvergadering 20 mei.

Berichtdoor marietje » Do 4 Mei 2006 16:22

Heb gisteren de uitnodiging ontvangen voor de ledenvergadering van 20 mei. Het ingevulde opgavestrookje staat gereed. Mooi overzicht erbij van de enquete! Ben er blij mee, want dat had ik allemaal gemist.
Het programma ziet er interessant uit! Ik hoop dat er veel leden komen!
Gaat vast de moeite waard worden.

vonneke

Berichtdoor vonneke » Vr 5 Mei 2006 6:58

Het ingevulde opgavestrookje staat gereed

Hier ook :D

Ik hoop dat er veel leden komen!

Dat hoop ik ook. En dat de leden achter het nieuwe bestuur staan en dat ze steun krijgen .

Afbeelding

Terug naar “Activisme”