Ik houd het kort, wie het aan wil vullen, gaat zijn gang maar.
's Morgens veel regen. Gelukkig lekker vroeg aangekomen in Utrecht, iets na 10 uur. Daardoor een lekker relaxed begin. Het was leuk om mensen te ontmoeten die je meestal alleen van internet kent. Er waren verschillende mensen van dit forum aanwezig.
Na het ontvangst kwam eerst de presentatie van Arcon, de uitkomst van de enquête viel me tegen. Zo vonden de meesten dat de website en het bulletin goed tot zeer goed zijn. Maar ook was slechts 1/3 bekend met de CBO-richtlijn! Er lijkt me hier sprake van een tegenstrijdigheid.
Het eten tijdens de lunch was lekker, maar ook een beetje duur en niet zo handig zonder tafels. Na de lunch was het afscheid van het oude bestuur. Onverwacht was dat er voor het nieuwe bestuur geen andere kandidaten waren dan degenen die nu zijn gekozen.
De kandidaten moesten zich voorstellen en daarna werd er gestemd. Petra had een mooie toespraak met een goed verhaal en goed gesproken, indrukwekkend! Ieder die zich kandidaat had gesteld, werd ook gekozen.
Daarna kwam ineens een mededeling van de werkgroep voorlichting dat ze niet met het nieuwe bestuur wilden samenwerken en er mee stopten.
Na de vergadering was het prachtig zonnig weer. Parkeren auto was erg duur: € 15,50. Met Hanita meerijden (heen en terug) was leuk, maar je moet wel opletten of ze de goede weg neemt.

Een erg geslaagde dag met een m.i. goede afloop bij de NVLP.