Wat vinden jullie van TEEKCARE ???????

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.

Wat vinden jullie van TEEKCARE ???????

Van mij mag het van het www afgehaald worden; zeer slechte site.
6
40%
Van mij mag het op het www blijven staan, maar moet er wel degelijk iets aan gebeuren. Dit kan zo niet!!!!!!!
7
47%
Van mij mag het op het www blijven staan, zoals het nu is. Dit berokkent volgens mij geen schade voor de lymepatiënten.
1
7%
Ik vind teekcare eigenlijk best een goede website.
0
Geen stemmen
Ik vind teekcare zelfs een heel goede website!
1
7%

Totaal aantal stemmen: 15

liesje

Berichtdoor liesje » Wo 31 Jan 2007 12:28

ik vind dit heel jammer dat er hier zo mee omgegaan wordt.
chantal had een hele andere insteek.
het gaat hier niet om broodroof.
zij maakte een site vanuit "haar" lyme-beleving en alles wat er op haar af kwam. met ook medische info die op dat moment beschikbaar was.
natuurlijk is het jamer als dat niet bijgehouden wordt, maar iedere webmaster weet hoeveel werk dat is en zeker als je al zoveel beperkt bent is dat heel moeilijk om dat in je eentje te runnen.
Je kunt inmiddels heel veel verschillende ervaringssites vinden over bepaalde ziektes of aandoeningen. Steeds meer mensen krijgen de behoefte om duidelijk te maken wat er zo op hun afkomt en daar weer anderen mee te helpen. ik denk dat chantal dat ook zo heeft opgezet!

of je nu bovenaan staat bij google of niet.. dat heeft niets met de kwaliteit van de site te maken!!
in web-wereld is bekend dat ieder mag schrijven wat ie wil. of het nu waarheid is of niet... het is aan de lezer wat ie met deze informatie doet en welke info iemand serieus neemt en welke niet.
ik vind dat geen punt van discussie voor hier.
ik heb de begintijd van chantal haar website meegemaakt.
er was toen van de lymevereniging alleen een hele slechte site.
zij wilde meer bieden.
inmiddels zijn we een aantal jaren verder en is er veel meer info gekomen en ook betere, zoals hier.
maar daarom kan je niet stellen dat zij maar van het web af moet!
dat vind ik zelf wel erg ver gaan.

en een forum... je weet hoeveel werk dat is..
ik heb ook wel eens een forum gehad wat nog wel open stond maar waar bijna geen gebruik meer van gemaakt werd...
dat kan toch!
het is maar wat je wilt bereiken en ik denk dat jullie andere ideeen daarover hebben als chantal.
jammer dat het zo doodbloed voor haar.

goed dat er een site en forum is die het "beter" doet..
lyme-patienten zijn toch op zoek naar info, begrip en noem maar op.
die mogelijkheid blijft dus ia deze site/forum.
dus hopen dat het hier lang goed blijft gaan!
groetjes, Liesje

Terug naar “Activisme”