http://www.pzc.nl/zeeland/algemeen/article1050407.ece
ik heb maar weer een ingezonden brief gestuurd ... helaas is 250 worden niet voldoende om alle onjuistheden in zo'n artikel aan te kaarten.
marietje schreef:En dan alle toeristen nog elders uit het land die met een Zeeuwse tekenbeet naar huis zijn vertrokken.
Ik hoorde dat deze zomer op diverse campings gasten vervroegd zijn Vertrokken omdat ze wegens de teken niet met goed fatsoen voor hun tentje konden zitten.Dat op zich lijkt me al een probleem![]()
Niek schreef: ...ik vond het ook wel opmerkelijk dat ze uit mijn vorige ingezonden brief de passage over 'waarschuwen van toeristen' verwijderd hebben. Ik hoor van diverse kanten dat dat een belangrijke faktor is bij het onder het tapijt vegen van het Lyme probleem in Zeeland, ze willen de kip met de gouden eieren niet afschrikken ...
Johannes schreef:We zouden eigenlijk een platform op moeten richten die zich focust op en naar de media en politiek, i.s.m. de NVLP ?
"Platform Lyme, 5 voor 12" bijvoorbeeld.
marietje schreef:Mooi stukje, Niek! Kort,maar krachtig!
Volgens mijn huisarts werd het hele Lymegebeuren wel een beetje opgeblazen...Van een nationale ramp spreken, leek hem overdreven.
Gebruikers op dit forum: Common Crawl [ Bot] en 0 gasten