Niek schreef:ik had vandaag al drie verontruste burgers aan de telefoon die mijn telefoonnummer hadden opgezocht. De bekende verhalen over foute diagnoses, medische blunders, volledig achterhaalde kennis en tomeloze medische arrogantie.
Een teken dat het wél gelezen is!Doorgaan met publiceren.Misschien moeten we veel vaker in de pen klimmen.Misschien...ik weet het wel zeker! Hoe meer onrust we kunnen zaaien onder het 'gewone volk',hoe beter het is! Artsen zullen dan steeds meer met vragen geconfronteerd
worden.
Niek schreef:
Afgaande op wat ik hoor denk ik dat misschien 5% van de huisartsen in de regio Lyme serieus neemt, de rest vind het flauwekul of heeft nog niet de moeite genomen er over na te denken. Misschien loopt het na een paar van zulke stukjes in de krant wel storm op het spreekuur (hopelijk vooral bij de drie sukkels die mijn klachten indertijd niet serieus namen)![]()
En dan vraag ik me af in hoeverre die 5% Lyme serieus nemen.Vaak wordt Lyme in de beginfase nog wel erkent,als je een EM
hebt,tenminste.

Die sukkels moeten het heel erg druk krijgen.Nodig ze uit voor je speech over een jaar.