Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Lees ook iets van NVLP. Ga me daar eens in verdiepen.
Wat betreft die station actie, ben al blij als ik het red om eens in de zoveel weken een keer met de trein naar mijn ouders te gaan. Want treinreizen is echt een ramp voor mij. En meestal brengen mijn ouders me dan weer terug naar mijn kamer met de auto. Als het ff kan, vraag ik dan ook taxivergoeding aan. Maar dat kan alleen voor ritjes naar ziekenhuizen op therapie oid en dan ook nog eens via een strenge hardheidsclausule.
Begrijp ook de opzet nog niet helemaal. Info uitwisselen? Dat doen we hier toch al? Of heb je ook posters en folders mee?
Wat ik zelf nog wil doen, is die mensen mailen, die onlangs op het journaal waren ivm teken.
Ik zit namelijk nog steeds op het emailnetwerk van de Wageningen Universiteit, waar die mensen van waren.
mensen, mensen wat zijn we nu aan het doen, ipv mekaar aan te vallen kunnen we beter iets bedenken wat ons samen sterk maakt, ben nieuw op het forum maar jullie horen nog van mij!!!!!
Jammer dat jullei niet konden komen, maar ja je hebt ook wel eens andere verplichtingen,
Daarnaast hoop ik dat jullie ook willen helpen om handtekeningen in te verzamelen.
We hebben er heel wat nodig, en we hebben jullie ook hard nodig
groetjes jacqueline omgeving noord holland
28 jaar.
Diagnose : mogelijk M.S. alleen weet ik zelf wel beter nl. Neuroborreleose.