Wat is dit nou weer. Alle actie is meegenomen. In deze kan je niet te veel actie ondernemen.
Daarom moet ieder gewoon alles op dit gebied steunen, maakt echt niet uit op welke manier. "The wrong thing to do is nothing."
Ik ben het niet met je eens. Het maakt wel uit op welke manier dat gebeurd. En als je goed had gelezen vinden allen uit de vorige berichten ook dat er iets moet gebeuren. Maar wel met de juiste mensen die het voortouw nemen en door op de juiste manier actie ondernemen.
En niet door mensen die volgens mij amper de ballen verstand hebben van de lymematerie en zonder een goed doordacht plan iets willen gaan ondernemen.. Als men maar wat aan gaat zitten 'klooien " ben ik bang dat alle kleine beetjes winst die al wel behaald zijn daardoor weer teniet gedaan kunnen worden.
Het is ook niet zo dat er niets gebeurd. Ook de mensen van de NVLP proberen in te springen op de publiciteit die er nu is en waarvan ook zij vinden dat de chronische lymepatienten daarin onderbelicht worden.
Ook hebben verschillende mensen brieven geschreven n.a.v. de berichten in de kranten en zijn er best meer mensen bezig de lymeproblematiek onder de aandacht te brengen. Dat het allemaal niet zo gemakkelijk gaat kun je al wel lezen over wat Hanita over de stichting Tekenbeet schrijft.