Martijn schreef:marietje schreef:Alexander schreef: Er spelen zaken binnen het bestuur waarover ik nu geen verdere informatie kan geven.
Je zegt geen verdere informatie te kunnen geven, maar tussen neus en lippen door maak je toch veel duidelijk...Persoonlijk zou ik niet blij zijn als mijn adviseur ongevraagd mijn vuile was buiten zou hangen.
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet correct.
De NVLP is een vereniging, en het bestuur is gekozen door de leden. Ik denk dat de leden alle recht hebben om op de hoogte te zijn van de zaken die spelen, ook binnen het bestuur. Het moet maar eens uit zijn met dat geheimzinnige gedoe. Er moet juist meer openheid worden gegeven. En het slaat nergens op dat de bestuursleden hier geen berichten meer plaatsen, zelfs niet informatieve berichten over bijv. de Week van de Teek. En kom niet aan met dat "twee petten"-verhaal.
Ik ben het met Martijn eens, maar dat was al wel duidelijk uit de berichten die ik afgelopen weken/ maanden postte over dit onderwerp.
En veel mensen wisten allang dat er iets speelde en als iemand dat niet wist, was het nog niet eens zo moeilijk te raden.
En van raden, komen alleen maar rare ideeën vaak. Het is veel beter om open kaart te spelen.
Vorig jaar is er volop gediscussieerd over de toenmalige NVLP met veel kritiek, ook door de mensen die nu in het bestuur zitten van de huidige NVLP.
Kritiek wil ook helemaal niet altijd zeggen dat daarmee in dit geval de hele NVLP afgekraakt wordt.
Wat mij betreft helemaal niet.
Problemen komen overal voor.
Ik vind het juist heel dapper van Alexander, want mss wordt dit hem helemaal niet in dank afgenomen, maar hij verloochent daarmee niet zijn eigen mening en blijft oog houden voor alle leden waar het uiteindelijk om gaat en een vereniging blijft nog altijd
door en
voor leden.
http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?p=27817#27817