Consumed Lyme test online
Ik weet niet goed waar ik deze uitermate slechte lymetest (zie link) moet plaatsen binnen het Forum.
http://www.consumed.nl/tests/69/Heb_ik_ ... e_van_Lyme
Wat een enorme puin op het web. Wat een misleidende test! Lijkt ook wel of het niet mogelijk is om meer dan 2 punten (van de 19) te halen.
Consumed Lyme test online -slecht
-
-
-
-
-
11 van de 19 en dan staat er : U heeft een behoorlijk aantal specifieke kenmerken van de ziekte van Lyme. Raadpleeg een arts
Ik heb ook wat van die andere testen gedaan en specifieke kenmerken was ook de uitkomst bij astma, botontkalking, ziekte van Crohn, diabetes, hartziekte. Maar valt nog mee, reuma had ik in elk geval niet
M'n huisarts ziet me al aankomen
Ik heb ook wat van die andere testen gedaan en specifieke kenmerken was ook de uitkomst bij astma, botontkalking, ziekte van Crohn, diabetes, hartziekte. Maar valt nog mee, reuma had ik in elk geval niet

M'n huisarts ziet me al aankomen

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

-
-
Van de 8 vragen zijn de volgende 6 onzinnige vragen, omdat deze niet altijd met ja te beantwoorden zijn in geval van Lyme.
Conclusie; waardeloze test
1. Bent u de afgelopen vier weken in een bos geweest of in een omgeving met veel bomen en struiken?
2. Heeft u de laatste 2 a 3 maanden op uw hoofd, armen of benen een fel rode plek gehad
4. Heeft u de laatste tijd last van verlammingen van een of meer lichaamsdelen?
5. Heeft u de laatste tijd last van doofheid?
7. Ziet u de laatste tijd wel eens dubbel?
8. Heeft u de laatste tijd en in toenemende mate moeite met plassen?
Conclusie; waardeloze test
1. Bent u de afgelopen vier weken in een bos geweest of in een omgeving met veel bomen en struiken?
2. Heeft u de laatste 2 a 3 maanden op uw hoofd, armen of benen een fel rode plek gehad
4. Heeft u de laatste tijd last van verlammingen van een of meer lichaamsdelen?
5. Heeft u de laatste tijd last van doofheid?
7. Ziet u de laatste tijd wel eens dubbel?
8. Heeft u de laatste tijd en in toenemende mate moeite met plassen?
-
-
Het niveau van deze test is van hetzelfde kaliber als een bijscholingstraject voor artsen op het gebied van lyme. Ik kwam deze bijscholing (ik meende het initiatief van een medische uitgeverij) enige tijd geleden op internet tegen. En je kon, als je inlogde, een proefles bekijken. Ik heb toen, met allemaal fake-gegevens, me proberen in te loggen en dat lukte.
Het startte met een grote vragenlijst om je kennis van lyme te testen. De vraagstelling was vaak uitermate dubieus, inclusief de mogelijke antwoorden. De zin en het doel van veel vragen was mij niet helder.
Mijn score was zo slecht dat ik het idee had dat als ik blind de antwoorden had gegeven, mijn score hoger was geweest.
Vragen van dit kaliber:
Iemand heeft een tekenbeet, binnen hoeveel tijd moet deze worden verwijderd.
Ik zou zeggen als iemand een tekenbeet ontdekt dan verwijder je die teek direct, je weet nooit zeker hoelang die teek er zit.
Je kijkt niet eerst op een klok en denkt: 'Vanaf nu heb ik nog 24 uur de tijd om deze teek te verwijderen'.
Het startte met een grote vragenlijst om je kennis van lyme te testen. De vraagstelling was vaak uitermate dubieus, inclusief de mogelijke antwoorden. De zin en het doel van veel vragen was mij niet helder.
Mijn score was zo slecht dat ik het idee had dat als ik blind de antwoorden had gegeven, mijn score hoger was geweest.
Vragen van dit kaliber:
Iemand heeft een tekenbeet, binnen hoeveel tijd moet deze worden verwijderd.
Ik zou zeggen als iemand een tekenbeet ontdekt dan verwijder je die teek direct, je weet nooit zeker hoelang die teek er zit.
Je kijkt niet eerst op een klok en denkt: 'Vanaf nu heb ik nog 24 uur de tijd om deze teek te verwijderen'.