Wie gaat er naar de vergadering van de NVLP 26-05-2007?

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Danger

Wie gaat er naar de vergadering van de NVLP 26-05-2007?

Berichtdoor Danger » Za 12 Mei 2007 16:30

Mss kunnen we hier aangeven wie er wel gaat en wie niet 26 mei 2007.
De strook moet uiterlijk eind van deze week opgestuurd worden.
Afbeelding
The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 13 Mei 2007 14:06

Ik ben van de partij de 26 ste!

En jijzelf dan, Danger? Zo te zien kunnen we een gezellige drukte verwachten... :?

Het heeft wel een voordeel...

Martijn

Re: Wie gaat er naar de vergadering van de NVLP 26-05-2007?

Berichtdoor Martijn » Ma 14 Mei 2007 15:16

http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?p=27820#27820
marietje schreef:Net als jullie allemaal vind ik dat leden recht hebben te weten wat een bestuur doet en wat er gebeurt. Mijn punt is dat ik me afvraag of het handig is om het eea via het forum open te gooien. Ik had liever gehad dat deze info beperkt was gebleven tot de leden. Misschien hadden die persoonlijk ingelicht kunnen worden.

In de uitnodiging voor de algemene ledenvergadering 2007 staat een cryptische tekstgedeelte, waar je ook niet veel wijzer van wordt. Er staat verder dat in de ledenvergadering een en ander zal worden toegelicht.

marietje schreef:Maar goed, misschien was dat om de één of andere reden niet mogelijk en was dit de enige manier.In dat geval moet het dan maar zo...En in dat geval ben ik dan voorzichtig geneigd de oproep van Alexander maar ter harte te nemen. Ik was overigens toch wel van plan te gaan...

Tot nu toe hebben maar 6 mensen op het bericht van Alexander gereageerd. Je zou kunnen gaan denken dat er maar weinig mensen zijn geïnteresseerd in hoe het de NVLP vergaat.

marietje

Berichtdoor marietje » Ma 14 Mei 2007 15:27

Martijn schreef:In de uitnodiging voor de algemene ledenvergadering 2007 staat een cryptische tekstgedeelte, waar je ook niet veel wijzer van wordt. Er staat verder dat in de ledenvergadering een en ander zal worden toegelicht.

Dat stukje roept inderdaad vragen op. Reden te meer om naar de AVL te gaan, zou ik zeggen!

Martijn schreef:Tot nu toe hebben maar 6 mensen op het bericht van Alexander gereageerd. Je zou kunnen gaan denken dat er maar weinig mensen zijn geïnteresseerd in hoe het de NVLP vergaat.

Als dat zo is zou dat jammer zijn. Ik denk echter dat het wel mee valt; het grootste deel van de leden zit niet op lymenet...
En degenen die wel op het forum zitten, kritiek en vragen hebben én in staat zijn te gaan, zouden dat dan ook moeten doen...

Elly

Berichtdoor Elly » Ma 14 Mei 2007 16:01

Ik heb me ook aangemeld voor de alg. ledenvergadering.

Ik vind dat ieder die in de gelegenheid is hier naar toe te gaan, dit ook zou moeten doen. Misschien dat er dan meer duidelijk komt....

Als er onvrede heerst over bepaalde dingen, lijkt me de vergadering eerder geschikt om dit uiten, dan hier op het forum.

marietje

Berichtdoor marietje » Ma 14 Mei 2007 16:54

Elly schreef:Ik heb me ook aangemeld voor de alg. ledenvergadering.

Nou Elly, dan zijn we in ieder geval met z'n tweeen :wink:

Elly schreef:Als er onvrede heerst over bepaalde dingen, lijkt me de vergadering eerder geschikt om dit uiten, dan hier op het forum.

Helemaal mee eens!

minx

Berichtdoor minx » Ma 14 Mei 2007 18:20

Nummer 3 meldt zich :)

Het ziet er naar uit dat het een brabants onderonsje wordt, misschien moeten we vragen of ze het naar Den Bosch willen verplaatsen :wink:

marietje

Berichtdoor marietje » Ma 14 Mei 2007 18:30

Als jij dan Bossche bollen mee neemt Minx, zorg ik voor Bergse koeken :wink:

patjev

Berichtdoor patjev » Ma 14 Mei 2007 18:35

Als het niet zo ver was kwam ik ook :(

Tjerk

Berichtdoor Tjerk » Ma 14 Mei 2007 18:52

Martijn schreef:Tot nu toe hebben maar 6 mensen op het bericht van Alexander gereageerd. Je zou kunnen gaan denken dat er maar weinig mensen zijn geïnteresseerd in hoe het de NVLP vergaat.

:oops: Ik moet me bekennen dat ik me (nog) niet heb aangemeld heb al lid bij de NVLP. En tjah dat komt deels door lui heid, en deels ook dat ik me afvraag wat de NVLP doet(en ja dat is geen gegronde reden, dus commentaar dat ik geen lid ben is niet nodig 8) ) Mocht ik positieve verhalen horen van de ALV dan kan me dat wel eens overhalen :wink:

Terug naar “Activisme”