SIRE campagne

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
vonneke

Berichtdoor vonneke » Di 25 Sep 2007 11:47

Ja,ik ook een paar keer.Maar ik dacht ook dat je niet meer met diezelfde mailadressen kon stemmen.Maar misschien op een ander onderwerp wel,waarom zouden ze anders die mail sturen?

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

jes

Berichtdoor jes » Di 25 Sep 2007 11:50

Ik vroeg me ook al af waarom ze die mail stuurde met het advies om te stemmen op het onderwerp wat het hoogste staat. ( als er meerdere van het zelfde onderwerp zijn...)
Ik heb net nog maar 2 mailadressen erbij gemaakt...maar 2 stemmen maken natuurlijk ook niet echt meer verschil...

Niek

Berichtdoor Niek » Di 25 Sep 2007 19:05

heb ook de mail gehad; het onderwerp dat op 1 stond (verplichte EHBO kursus) laat bij mij een hele nare nasmaak achter. Ik krijg via mijn bedrijf ook al frequent reclame voor zulke verplichte EHBO kursussen. Voor mij is dat voor 95% een vorm van zakken vullen door handige burootjes (geholpen door de overheid) en ik ben dan ook benieuwd wie er precies achter zit. Maar ja, blijkbaar zijn dit soort akties makkelijk te manipuleren, niet alleen voor een patientenforum.

petra123

Berichtdoor petra123 » Di 25 Sep 2007 20:21

ik vond de top 20 zo en zo een beetje raar. waarom pakken ze niet de 20 meest popuaire onderwerpen en laten ze die zien?
nu selecteert de club van 100 welke onderwerpen aan bod komen.
'stickertjes op appels'? kom op, wat is nu belangrijker? ik dacht dat gezondheid belangrijk was? er waren zeker goeie onderwerpen bij, maar ook veel 'onzinonderwerpen' naar mijn mening, helaas....

Jans

Berichtdoor Jans » Vr 28 Sep 2007 11:13

Eigenlijk vind ik dat we trots moeten zijn op ons behaalde resultaat.
Van de ruim 1700 onderwerpen hebben we het toch gepresteerd om op de 13de plaats te eindigen (en we zijn toch niet bijgelovig, hé).

Blijkbaar zijn we in staat gebleken een grote groep te mobiliseren die op de ziekte van Lyme hebben gestemd.

We hebben niet de 'hoofdprijs' gekregen maar het resultaat mag er zijn.
Ik zie het maar als een testcase, als we de krachten bundelen zijn we in staat een vuist te maken. Misschien dient zich binnenkort weer een andere mogelijk aan en 'een nieuwe ronde, nieuwe kansen'.

jes

Berichtdoor jes » Vr 28 Sep 2007 11:31

Mooi gesproken Jans!
Ben het helemaal met je eens :wink:

Groetjes Jessica

annika

Berichtdoor annika » Do 4 Okt 2007 18:52

en het winnende onderwerp is : Pleegouders in beeld
Annika, 27, ziek sinds 1996

Terug naar “Activisme”