Eindelijk actie: NVLP petitie!

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
erica

Re: Eindelijk actie: NVLP petitie!

Berichtdoor erica » Do 4 Jun 2009 19:37

Ik ben vandaag ook bij een dierenarts geweest. Ze waren erg geïnteresseerd en ik kon lijsten en een poster achterlaten. Maar... ook bij de kapper! Zowel lijsten als een geplastificeerde petitiebrief. Dat vind ik toch wel weer komisch. En bij een grote apotheek kon ik ook lijsten, een poster en een geplastificeerde petitiebrief kwijt. Dat neerleggen bij wachtkamers werkt wel erg goed zeg.

EN VANMORGEN OM 11 uur kwam de 20.000e handtekening binnen! Op de helft :D.

irina

Berichtdoor irina » Do 4 Jun 2009 20:53

Hoera, de helft!

marietje

Berichtdoor marietje » Do 4 Jun 2009 21:07

En nou de schouders eronder voor de andere helft! :toost:
Luctor et Emergo

Jans

Berichtdoor Jans » Za 6 Jun 2009 16:50

Vandaag heb ik handtekeningen op de route van de wandeltocht verzameld, ik kon de massa vaak niet aan.
Ik had vijf borden gemaakt met handtekeningenlijsten en die waren vaak allemaal in gebruik, soms zelfs met wachttijd.
Het resultaat in een paar uurtjes tijd is 26 volle lijsten en ik had nog een paar liggen, dus totaal kan ik 30 volle lijsten op de bus doen.

irina

Berichtdoor irina » Za 6 Jun 2009 17:25

Jeetje, wat goed Jans! Je bent echt een kanjer. Wat veel!

marietje

Berichtdoor marietje » Za 6 Jun 2009 19:04

Super Jans! En slim aangepakt zo...Het organiseren zit in je bloed geloof ik :lol:
Luctor et Emergo

Jans

Berichtdoor Jans » Zo 7 Jun 2009 13:35

Dankjewel, Irina en Marietje!!

Ik ben nog steeds helemaal kapot en ben blij met het resultaat, toch knaagt er bij mij wel iets omdat ik het gevoel heb dat ik minstens het dubbele aan handtekeningen had kunnen halen. Ik kwam letterlijk handen tekort en had te weinig tijd om vragen te beantwoorden, ook had ik te weinig tijd om een verslaggever van de regionale radio-omroep te woord te staan want de massa aan wandelaars/ondertekenaars ging wel door.

Er lagen ook nog lijsten bij de infobalie, een stempelpost en bij een masseur. De infobalie scoorde goed (iedereen staat er toch al te wachten) en de andere plekken leverden weinig op. Bij dit soort acties is het toch belangrijk dat je betrokkenheid hebt bij Lyme.

Moraal van dit verhaal, mocht iemand een soortgelijk idee hebben, probeer het zo te organiseren dat je voldoende hulp hebt.

Ondertussen blijft de oproep op het camperforum lopen als een speer.

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 7 Jun 2009 17:08

Je hebt een herkansing op het oerol festival.. :P

Jans,wees blij met dit resultaat! Het is toch prachtig!
Nu lekker en goed uitrusten!
Luctor et Emergo

Jans

Berichtdoor Jans » Zo 7 Jun 2009 20:32

marietje schreef:Je hebt een herkansing op het oerol festival.. :P
Jans,wees blij met dit resultaat! Het is toch prachtig!
Nu lekker en goed uitrusten!

Je hebt gelijk, het resultaat is prachtig.

Komende vrijdag ga ik naar Oerol en het grote verschil is dat ik daar 10 dagen de tijd heb om te verzamelen, dus dat gaat in een veel relaxter tempo.
Natuurlijk ga ik vooral naar Oerol voor de cultuur en voor de ontspanning maar ook daar probeer ik weer veel handtekeningen te scoren.

Het zou mooi zijn als we voor de zomervakantieuittocht al een flink gat in de resterende 20.000 handtekeningen slaan.

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 7 Jun 2009 20:47

Geniet vooral van het festival Jans! En doe en beetje rustig aan bij het verzamelen,zodat je in je gedrevenheid jezelf niet voorbij loopt..

Het zou inderdaad mooi zijn als we al een aardig eind richting de 30.000 gaan voor de Grote vakantietijd. Zoiets als met 3-0 de rust in gaan :wink: Natuurlijk kunnen we juist in de vakantietijd ook een flinke klapper maken...Handtekeningenlijsten mee op vakantie naar de camping...
Luctor et Emergo

Terug naar “Activisme”