Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Het aantal handtekeningen voor de petitie is royaal de 29.000 gepasseerd!!!!! Nog (minder dan) 11.000 handtekeningen te gaan!!!
Een oproep aan alle nieuwelingen op dit forum, teken de petitie!!! Voor alle informatie zie http://www.lymevereniging.nl en klik op 'teken de petitie'.
Vergeet vooral niet de handtekening te bevestigen dmv de e-mail. Breng ook je omgeving op de hoogte van deze petitie.
marietje schreef:Heerlijk dat enthousiasme van jou! Volgens mij word je er zo licht en vrolijk van dat ze je thuis aan je voeten van het plafond moeten trekken
Marietje, was jij niet degene die zei dat het goed zou zijn als we met 3-0 de rust in zouden gaan? Ik vertaal dat als met 30.000 handtekeningen de vakantietijd ingaan.........en dat lijkt te lukken!! Voor mij reden genoeg om enthousiast van te worden. En dan na de 'rust' scoren we die 4-0 ook nog wel.
Mijn buurvrouw van 84 heeft met veel enthousiasme bijna een hele handtekeningenlijst vol gekregen in korte tijd. Nog 4 te gaan door mij en hij is gevuld. Ze heeft het mee naar haar kaartclubje genomen en alle mensen die ze verder tegen kwam aangesproken. Geweldig toch Ze vond het nog leuk om te doen ook.