Eindelijk actie: NVLP petitie!

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Jans

Re: Eindelijk actie: NVLP petitie!

Berichtdoor Jans » Ma 15 Feb 2010 23:58

marietje schreef:
Ik denk dat een gedegen voorbereiding de kans van slagen aanzienlijk vergroot.

Dat denk ik ook en als ik bv even kijk naar de enquete en de special en het doel daarvan, kom ik tot de conclusie dat er veel aandacht is voor die voorbereiding.

Ben ik met je eens en aan de voorbereiding zal het niet liggen.
Persoonlijk maak ik me meer zorgen om de mogelijke onwilligheid om welk burgerinitiatief dan ook serieus te behandelen en dat wordt ook in dit artikel aangehaald.
Volgens universitair docent Nieuwe Media van de universiteit van Amsterdam Reindert Rustema is het moeilijk om zoveel mensen te mobiliseren. "En is het je eenmaal gelukt, dan stuit je op tegenwerking door de Tweede Kamer", zegt hij in de krant. "Die ervaart zo'n initiatief vooral als bemoeizucht."

marietje

Berichtdoor marietje » Di 16 Feb 2010 23:01

Persoonlijk maak ik me meer zorgen om de mogelijke onwilligheid om welk burgerinitiatief dan ook serieus te behandelen

Je bent altijd afhankelijk van derden en dat geeft onzekerheid. Toch heb ik er wel een goed gevoel bij. Moed houden en doorpakken is het beste wat we kunnen doen.
Luctor et Emergo

Jans

Berichtdoor Jans » Di 16 Feb 2010 23:46

marietje schreef:
Persoonlijk maak ik me meer zorgen om de mogelijke onwilligheid om welk burgerinitiatief dan ook serieus te behandelen

Je bent altijd afhankelijk van derden en dat geeft onzekerheid. Toch heb ik er wel een goed gevoel bij. Moed houden en doorpakken is het beste wat we kunnen doen.

Dat is ook zo.
Er alles aan doen en een maximale voorbereiding is wat je in de hand hebt, de reactie van derden is iets waar je minder invloed op hebt.

Terug naar “Activisme”