Vandaag heb ik 10 lijsten op de bus gedaan en denk dat het nog wel meer worden want her en der zijn er nog de nodige lijsten in omloop.
Soms wordt ik wat ongeduldig omdat ik een tijdje niets hoor maar dat zegt niets, zo nu en dan duikt er weer een volle lijst op.
Ben ook benieuwd hoe het met de vorderingen van anderen staat.
Eindelijk actie: NVLP petitie!
-
-
Re: Eindelijk actie: NVLP petitie!
Hier liggen 3 volle lijsten en er zijn er nog in omloop. Met die van jou zijn dat alweer 325 handtekeningen
Mooi Jans!

Mooi Jans!
Luctor et Emergo
-
Met vereende krachten moet het volgens mij wel lukken. Het is alleen niet iets wat in een paar weken te doen valt.
Volgens mij moet het te doen zijn om de 40.000 te halen als iedereen z'n netwerk aanspreekt en vooral aan het werk zet. Het valt mij op dat de 'hulptroepen' met enthousiasme deze taak opnemen en zich ook niet altijd gemakkelijk laten afschepen.
Zo is het.
Aan ons zal het niet liggen.
Volgens mij moet het te doen zijn om de 40.000 te halen als iedereen z'n netwerk aanspreekt en vooral aan het werk zet. Het valt mij op dat de 'hulptroepen' met enthousiasme deze taak opnemen en zich ook niet altijd gemakkelijk laten afschepen.
Marietje schreef:Hier liggen 3 volle lijsten en er zijn er nog in omloop. Met die van jou zijn dat alweer 325 handtekeningen
Zo is het.
Aan ons zal het niet liggen.
-
Hoe lang zijn de handtekeningen eigenlijk geldig voor een petitie? Dwz hoeveel tijd hebben we om het benodigde aantal te halen?
-
Er zit volgens mij geen houdbaarheidsdatum op
De tijd die nodig is, kan er voor genomen worden.
Voorlopig kunnen we dus vooruit.

Voorlopig kunnen we dus vooruit.
Luctor et Emergo
-
Dat zou erg mooi zijn! Ik ga voorlopig gewoon door. Net vandaag weer een handtekening binnen gehaald. Ik heb ook intekenlijsten in mijn rugzak zitten. Als ik in de toekomst weer in staat ben er met de rolstoel op uit te gaan en mee naar de markt te gaan, ben ik van plan voorbijgangers of de marktkooplui te vragen te tekenen als mijn man zich toch even met de groenten en fruit bemoeit. Nog nooit gedaan, ik ben benieuwd hoe dat gaat werken.
-
Ik voel me zo schuldig als ik lees hoeveel moeite jullie doen om handtekeningen te verzamelen.
Op dit moment kan ik het gewoon niet opbrengen om op pad te gaan.
Misschien over een poosje . . .
Carla
Carla
-
carla schreef:Ik voel me zo schuldig als ik lees hoeveel moeite jullie doen om handtekeningen te verzamelen.
Troost je, Carla, het meeste heb ik ook uitbesteed aan anderen en dat is misschien wel de manier.
Eerlijk gezegd ben ik ook nauwelijks op pad geweest.
-
Zit er maar niet mee hoor, Carla. Nergens voor nodig.Ik besteed het ook grotendeels uit en de handtekeningen in de supermarkt komen vanzelf...
Luctor et Emergo
-
En ik haal niet zoveel binnen, omdat ik nog niemand heb gevonden die voor mij handtekeningen probeert binnen te halen en zelf kom ik nauwelijks de deur uit momenteel. De meeste handtekeningen heb ik via het versturen van mails naar bekenden en via fora waar ik bij ben, binnen gehaald. Ieder doet gewoon wat hij kan en wat bij iemand past.