In het ziekenhuis ben ik vanmiddag 6 posters kwijtgeraakt, overal heb ik het eerst netjes gevraagd.
Bij de balie in de centrale hal zeiden ze dat het niet zomaar mocht en dat er een speciale commissie was die toestemming moest geven, ik zei nog dat ik niemand een oneerbaar voorstel doe, en vervolgens werd er even hen en weer gebeld en toen was het akkoord, dus dat was toestemming voor de poster in de centrale hal.
Vervolgens ben ik bij het lab/cardiologie/neurologie/interne geneeskunde en revalidatie geweest. Op veel plekken zeiden ze dat het niet zomaar kon maar toen ik meldde dat ik al centraal toestemming had, ging iedereen akkoord.
Op de terugweg ben ik nog één kwijtgeraakt in de bibliotheek.
Een vriendin van me heeft een haptonomiepraktijk en zij heeft nu bijna 2 lijsten vol en gaat nog even door.
Volgens mij begin ik er echt lol in te krijgen.
Binnen een kleine straal liggen er drie steden (of grote dorpen) dus ik kan nog wel even.
Eindelijk actie: NVLP petitie!
-
-
Re: Eindelijk actie: NVLP petitie!
Wat goed Jans! Je bent er echt goed in.
Ik wilde vandaag een poster en intekenlijst bij de kapper achter laten. Maar toen ik daar kwam, moest ik een uur wachten op mijn knipbeurt en dat was me teveel van het goede. Nog een keer heenlopen redde ik vandaag niet meer. En ze waren te druk bezig. Volgende keer beter.
Ik wilde vandaag een poster en intekenlijst bij de kapper achter laten. Maar toen ik daar kwam, moest ik een uur wachten op mijn knipbeurt en dat was me teveel van het goede. Nog een keer heenlopen redde ik vandaag niet meer. En ze waren te druk bezig. Volgende keer beter.
-
Irina, het geeft helemaal niets, morgen is er weer een dag of anders volgende week of volgende maand.
Het is geen wedstrijd en als iedereen doet wat hij/zij kan is dat altijd goed, hoe klein ook.
Ik weet van mezelf dat ik anderen vaak gemakkelijk kan overtuigen en daar maak ik gebruik van.
Vraag me niet hoe ik het doe.
Het is geen wedstrijd en als iedereen doet wat hij/zij kan is dat altijd goed, hoe klein ook.
Ik weet van mezelf dat ik anderen vaak gemakkelijk kan overtuigen en daar maak ik gebruik van.
-
Ik zie het ook niet als een wedstrijd hoor. Ik merk wel dat jouw en andermans succesverhalen stimulerend werken. Zo van: "dat krijgen ze dus voor elkaar, nou, dan zou het mij misschien ook kunnen lukken om .... (vul maar in), laat ik het in ieder geval proberen". Zonder jullie verhalen was ik misschien niet op het idee gekomen een poster te printen en dat samen met de intekenlijst mee te nemen naar de kapper.
-
Jans schreef:
Ja Jans, dat doe ik dus wel. Hoe doe je dat? Hou je een heel betoog of hou je het kort en bondig?
Ik heb vandaag weer een lijst met handtekeningen verzameld. Ook ik begin er echt leut in te krijgen.
Niemand doet moeilijk.
In totaal heb ik nu drie lijsten vol.
Carla
Laatst gewijzigd door carla op Di 10 Mar 2009 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Carla schreef:Ja Jans, dat doe ik dus wel. Hoe doe je dat? Hou je een heel betoog of hou je het kort en bondig?
Heel direct, kort en bondig.
Misschien overtuigingskracht?
Ik werd in groepen ook vaak gebombardeerd tot degene die moeilijke/onmogelijke dingen moest regelen omdat er grote kans was dat ik het voor elkaar kreeg.
Ik denk dat ik die eigenschap als kind al had.
Tja, hoe het precies werkt kan ik je niet zeggen.
Carla schreef:Ik heb vandaag weer een lijst met handtekeningen verzameld. Ook ik begin er echt leut in te krijgen.
Niemand doet moeilijk.
In totaal heb ik nu drie lijsten vol.
Helemaal geweldig.
Misschien is de leut wel een belangrijk ingrediënt.
-
Hoi Lymegenoten,
Gisteren ben ik ook maar eens begonnen met de lijsten. Met hulp van een foto van mijn vriend.
Gelijk een handtekening van een Amerikaan binnengehaald. Hij was alleen zo enthousiast dat hij zijn handtekening al onder naam zette
De brief vinden sommigen te lang om door te lezen, maar bij het zien van de foto en het bericht dat mijn vriend aan Lyme is overleden, willen de meesten wel tekenen en sommigen ook zelf lijsten meenemen om zelf onder hun contacten te verzamelen.
Groetjes en op naar de 40.000
Ingeborg
Gisteren ben ik ook maar eens begonnen met de lijsten. Met hulp van een foto van mijn vriend.
Gelijk een handtekening van een Amerikaan binnengehaald. Hij was alleen zo enthousiast dat hij zijn handtekening al onder naam zette

De brief vinden sommigen te lang om door te lezen, maar bij het zien van de foto en het bericht dat mijn vriend aan Lyme is overleden, willen de meesten wel tekenen en sommigen ook zelf lijsten meenemen om zelf onder hun contacten te verzamelen.
Groetjes en op naar de 40.000
Ingeborg
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt weer licht
-
Wat geweldig dat je ook meedoet!
-
Ingeborg, knap dat je het kunt.
Ik weet niet of ik het op zou kunnen brengen als ik in jouw schoenen stond.
Een alternatief voor de brief is misschien de poster, de tekst is korter en geeft de essentie meer puntsgewijs aan.
Ik weet niet of ik het op zou kunnen brengen als ik in jouw schoenen stond.
Een alternatief voor de brief is misschien de poster, de tekst is korter en geeft de essentie meer puntsgewijs aan.
-
Ingeborg, wat goed dat je het kunt opbrengen om op pad te gaan!
Is de foto van je vriend jou tot steun om mensen te benaderen of moet ik het anders zien?
Fijn dat je dit wil doen hoor!
groetjes Carla
Is de foto van je vriend jou tot steun om mensen te benaderen of moet ik het anders zien?
Fijn dat je dit wil doen hoor!
groetjes Carla