Week van de Teek

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Henriette

Re: Week van de Teek

Berichtdoor Henriette » Wo 1 Apr 2009 16:59

Ja Woops, dat kun je wel zeggen.
Mijn huisarts heeft het met betrekking tot Lyme over een "nieuwe ziekte" en blijft maar herhalen dat artsen niet veel over Lyme weten.

Ik heb tegen hem gezegd dat ik mij wens dat ze het zelf eens een halve dag hadden want dan zou er toch wel verandering in de situatie komen.
Je moet je voorstellen dat zij dicht bij de bron zitten en als een van hen een teek heeft ze waarschijnlijk meteen aan de antibiotica gaan.

Terwijl wij als patiënten eerst het hele scala van testen enz. moeten doorlopen en dan ben je vaak al 1 jaar of meer verder en heb je het goed te pakken.
Tenminste zo is het wel bij mij gegaan.

Als ik hier lees hoeveel mensen ten einde raad zijn en niet meer weten waar naar toe, schandalig gewoon!
Ik heb wel verschillende publicaties van dr. Klusman gelezen, hij is psychiater en heeft zelf ook Lyme.
Hij is al lang een tegenstander van die CBO richtlijn maar wordt door verschillende anderen als een kwakzalver afgeschilderd.

Als Lymeklachten toch allemaal niet zo erg zijn en wij als hypochonders worden betitelt moeten ze zich zelf eens laten infecteren en aan den lijve ondervinden hoe dat zoal is.
Dan zou het me benieuwen hoe ze er dan over gaan denken...

Annie de Muis

Re: Week van de Teek

Berichtdoor Annie de Muis » Wo 1 Apr 2009 22:28

Henriette schreef:Hij is al lang een tegenstander van die CBO richtlijn maar wordt door verschillende anderen als een kwakzalver afgeschilderd.

Kwakzalver? Naar mijn weten behandelt hij helemaal geen lymepatiënten. Hij is via z'n website niet eens bereikbaar voor patiënten. Hij wil daar alleen artsen te woord staan. Die mogen zichzelf dan een mening vormen.

Terug naar “Activisme”