De grote imitator testen en ontmaskeren?
-
Re: De grote imitator testen en ontmaskeren?
Ik heb m gemaild.
-
Laat ik het dan als een extra "impuls" vanuit een andere hoek zien.
Voor mij is het zo dat ik betrokken ben bij deze persoon en ik het leven makkelijker zou willen maken. Dus als er zomaar, op niets gebaseerd dan vermoedens, een kans zou zijn dat hij/zij Lyme heeft, dan zou hij/zij met een IV kuur een stuk opknappen misschien. Daarbij ben ik ook gewoon "nieuwsgierig" of een vorm van BB hier de boosdoener zou kunnen zijn. Je hoort wel de verhalen dat Lyme de grote imitator is en dat meer mensen het hebben dan er aangenomen wordt. Nou dat wil ik dan weleens toetsen in mijn directe omgeving.
Mijn motivatie is puur persoonlijk, maar ik blijf van mening dat meer mensen die de diagnose Lyme krijgen helemaal geen slechte zaak zou zijn. Zij weten wat er aan de hand is met ze en uiteindelijk sta je dan samen sterk met meer mensen. Hoogstwaarschijnlijk ook bij de NVLP.
Voor mij is het zo dat ik betrokken ben bij deze persoon en ik het leven makkelijker zou willen maken. Dus als er zomaar, op niets gebaseerd dan vermoedens, een kans zou zijn dat hij/zij Lyme heeft, dan zou hij/zij met een IV kuur een stuk opknappen misschien. Daarbij ben ik ook gewoon "nieuwsgierig" of een vorm van BB hier de boosdoener zou kunnen zijn. Je hoort wel de verhalen dat Lyme de grote imitator is en dat meer mensen het hebben dan er aangenomen wordt. Nou dat wil ik dan weleens toetsen in mijn directe omgeving.
Mijn motivatie is puur persoonlijk, maar ik blijf van mening dat meer mensen die de diagnose Lyme krijgen helemaal geen slechte zaak zou zijn. Zij weten wat er aan de hand is met ze en uiteindelijk sta je dan samen sterk met meer mensen. Hoogstwaarschijnlijk ook bij de NVLP.
-
Mijn motivatie is puur persoonlijk, maar ik blijf van mening dat meer mensen die de diagnose Lyme krijgen helemaal geen slechte zaak zou zijn. Zij weten wat er aan de hand is met ze en uiteindelijk sta je dan samen sterk met meer mensen. Hoogstwaarschijnlijk ook bij de NVLP.Chasz
Hou het dan ook puur persoonlijk...Als jij een test voor iemand wil betalen, is dat je goed recht. Ik snap het ook best omdat de persoon voor wie je dat doet een belangrijk persoon voor je is. Doen dus.
Maar het is geen manier om grootschalig toe te passen.
De NVLP is hard bezig om aandacht te vragen voor alle problematiek rond Lyme: (mis)diagnose en behandeling en nog veel meer. Lees de petitiebrief op de website maar eens door...Word lid, kom naar de Ledenvergadering, lees het ledenblad en je komt er van alles over tegen...
Luctor et Emergo
-
Ik houd het ook persoonlijk, maar vond het toch zinvol om te melden omdat ik het gevoel heb dat er meer mensen zijn die ook wel zoiets persoonlijks voor iemand willen doen. En als het blijkt dat dat heel veel mensen zouden zijn dan is dat wat mij betreft alleen maar prima. Ook dus omdat er dat dat dan uiteindelijk tot meer exposure zou leiden. Maargoed dat had ik al gezegd.
Ik ben trouwens lid van de NVLP en vind het goed wat ze doen. Samen staan we sterk inderdaad.
Ik ben trouwens lid van de NVLP en vind het goed wat ze doen. Samen staan we sterk inderdaad.
-
Er zijn maar weinig artsen die de uitslagen van ProHealth en Keulen accepteren. Dat is dus ook nog eens een groot probleem...Ook zijn de testen bij genoemde instanties niet waterdicht. Het ontmaskeren zal op een andere manier moeten gebeuren...
Luctor et Emergo
-
- Beheerder
Ik heb het draad met hetzelfde eerste bericht wat geplaatst was in "Steunpunt", samengevoegd met deze draad. Tweemaal hetzelfde onderwerp starten, heeft vrijwel alleen maar nadelen. (en is ook niet conform de forum regels)
-
Bedankt, zoals ik al zei: ik was een beetje enthousiast.
Het zal niet meer voorkomen
Groeten Chasz
Het zal niet meer voorkomen
Groeten Chasz
-
Chasz schreef:En ook omdat er mensen zijn die beweren dat het aantal mensen die een aandoening hebben die Lyme-gerelateerd is veel hoger is dan men wil toegeven/weet. Dit zou dan ook weer het hoge aantal positieven op de Q-RiBb test kunnen verklaren en misschien ook waarom deze (nog) niet ingevoerd is.
Er wordt veel beweert, maar niet alles wat wordt beweerd, is waar. Wees daarom kritisch, vooral wanneer er spectaculaire claims worden gemaakt. Zoals de bewering dat je zelfs via deurkrukken Lyme zou kunnen krijgen en dat mede daardoor de meerderheid van de mensen op aarde drager van Bb zou zijn.
De Q-RIBb test is van Bowen Research and Training Institute Inc., en dat lab gaf bij vrijwel iedereen een positief testresultaat. Maar je weet niet hoe betrouwbaar een testmethode is als er geen onafhankelijk onderzoek naar is gedaan. Bovendien heeft dat lab zich meerder maal schuldig gemaakt wanpraktijken:
Verdicts against Bowen Research and Training Institute Inc.:
Bowen was founded by JoAnne Whitaker, who held herself out as “an internationally recognized research and teaching physician.” Whitaker, formerly Bowen’s president and director of research, voluntarily relinquished Bowen’s license to operate as a clinical laboratory in 2002. After the Florida Department of Health found that Bowen had continued to do clinical testing of patients, Whitaker voluntarily relinquished her Florida medical license in 2007.
Laatst gewijzigd door Martijn op Ma 8 Jun 2009 0:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Al die verhalen ook, een jungle is het af en toe
Zelf weet ik helemaal niets dan wat ik dan weer links en dan weer rechts lees. Ik gooi alleen soms een balletje op zodat er misschien iemand komt die het wel een keer goed gaat researchen zodat het redelijk vaststaat wat de waarheid is. En ik ben natuurlijk ook altijd benieuwd naar de mening van anderen.
Geduld is een schone zaak zullen we maar denken dan, want zelfs als men ooit onderzoek wil gaan doen duurt het ook nog eens mega lang voordat het erdoor is, gestart wordt, de resultaten onderzocht en het gepubliceerd wordt. Maar daarmee zijn jullie natuurlijk allang bekend. Ik ben een beetje een noob(newb)

Geduld is een schone zaak zullen we maar denken dan, want zelfs als men ooit onderzoek wil gaan doen duurt het ook nog eens mega lang voordat het erdoor is, gestart wordt, de resultaten onderzocht en het gepubliceerd wordt. Maar daarmee zijn jullie natuurlijk allang bekend. Ik ben een beetje een noob(newb)

-
¨De Q-RIBb test is van Bowen Research and Training Institute Inc., en dat lab gaf bij vrijwel iedereen een positief testresultaat¨
Het valt niet uit te sluiten dat dat zou kunnen betekenen dat veel mensen dan ook de lymebacterie in zich dragen.
Verder ben ik benieuwd naar de uitslag van de lymetest op de persoon met ¨parkinsonisme¨, als je je vriend of kennis zo ver hebt gekregen Chasz.
Het valt niet uit te sluiten dat dat zou kunnen betekenen dat veel mensen dan ook de lymebacterie in zich dragen.
Verder ben ik benieuwd naar de uitslag van de lymetest op de persoon met ¨parkinsonisme¨, als je je vriend of kennis zo ver hebt gekregen Chasz.