De grote imitator testen en ontmaskeren?

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
marietje

Re: De grote imitator testen en ontmaskeren?

Berichtdoor marietje » Zo 11 Jul 2010 18:47

Nou, boeiend dit...

Dan ga ik liever voor het voetbal ipv een spelletje pingpongen..
Luctor et Emergo

Hayley

Re: De grote imitator testen en ontmaskeren?

Berichtdoor Hayley » Wo 6 Jun 2012 13:12

Martijn schreef:
Dat het lab bij vrijwel iedereen een positief testresultaat gaf, zegt niets over of dat zou kunnen betekenen dat veel mensen dan ook de lymebacterie in zich dragen. Want je weet niet hoe betrouwbaar de test was (sensitiviteit en specificiteit). Zoals je kunt lezen, had het lab ook een dubieuze reputatie.

Maar we weten WEL hoe 'betrouwbaar' de reguliere bloedtesten zijn hier in Nederland en aangezien de hedendaagse artsen hier nog rotsvast op blijven bouwen, ondanks de hedendaagse wetenschap dat het niet betrouwbaar blijkt te noemen, dan wat is dubieus?
Volgens mij noemt men snel iets dubieus wat wel stof geeft tot nadenken, maar de grootste onzin vaak wordt maar als te graag opgeslurpt.

Wat klopt er niet aan deze volgende tekst waar de Q-rib test ook besproken wordt, moet ik dit dan maar met een korreltje zout nemen?

http://www.borreliose.nl/index.php?opti ... &Itemid=67

Want het lijkt naar wat ik lees, dat deze Whitaker een test heeft ontwikkeld waarbij je d.m.v. fluorescentie die borrelia spirocheten ziet zelfs!

Maar vanzelf, als dit te betwijfelen valt, dan wil ik dat graag weten ook. Waar zou dit uit op te maken zijn?

Terug naar “Activisme”