een klachtenbeeld is te diffuus en herstel te langzaam om dat als maatstaaf te gebruiken.
als je 2 tetsts doet met een zekerheid van ca 70 procent heb je caa. 85% zekerheid, daar wil ik het voorlopig wel mee doen.
**!!!** Krachten bundelen LCA-gelreziekenhuis
-
-
Re: **!!!** Krachten bundelen LCA-gelreziekenhuis
Het feit dat je kennelijk nog zoveel klachten hebt, geeft mij te denken..
De kans op een negatieve uitslag acht ik groter dan een positieve. Een beetje Russische roulette is het wel, een negatieve uitslag zegt dus niets, zeker niet met klachten..
Maar ja, je moet het natuurlijk zelf weten..
De kans op een negatieve uitslag acht ik groter dan een positieve. Een beetje Russische roulette is het wel, een negatieve uitslag zegt dus niets, zeker niet met klachten..
Maar ja, je moet het natuurlijk zelf weten..
Luctor et Emergo
-
Wat ga jij dan doen, de rest van je leven AB slikken??
-
Ik zoek wegen om dat niet te hoeven. Maar niet bij het LCA, want dat is een weg die doodloopt.
Luctor et Emergo
-
arnaud schreef:Wat ga jij dan doen, de rest van je leven AB slikken??
Pas was er nog een publicatie over de ineffectiviteit van ceftriaxon, tigecycline en doxycycline, kortom alle middelen waarop je op dit moment je hoop zou vestigen. Ik heb de volledige tekst niet, maar de titel is al niet hoopgevend.
Pas als er een behandeling komt die even uitvoerig getest wel tot eradicatie leidt dan kan men met recht spreken van een in de regel "adequate" behandeling.
Tot die tijd blijft het aanmodderen met de nu bekende AB en hopen op het eigen afweersysteem waarmee veel mensen na een korte kuur vaak toch een tijd lang een leefbaar leven hebben.