Enquete voor Lymepatiënten(wordt Lyme inderdaad onderschat?)

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Sandraa

Enquete voor Lymepatiënten(wordt Lyme inderdaad onderschat?)

Berichtdoor Sandraa » Ma 19 Dec 2011 12:34

Hallo,

Wij, drie meiden uit 6 VWO houden ons profielwerkstuk over de ziekte van Lyme. Zelf heb ik de ziekte van Lyme gehad en ben er nog steeds niet helemaal vanaf...
We doen er vooral onderzoek naar hoe de ziekte van Lyme nu gediagnosteerd en behandeld wordt en of dat in de toekomst verbeterd kan worden. Op dit moment hebben we al veel informatie en verhalen gelezen, maar we willen ook weten of dit klopt met de praktijk. Naar aanleiding daarvan hebben we een enquete in elkaar gezet voor (voormalige) lymepatiënten.
Nu zoeken we mensen die mee willen doen aan deze enquete. Wilt u meedoen? We zouden het heel erg waarderen! Zet dan in een reactie op dit bericht uw e-mailadres en we sturen de enquete op.

Alvast heel hartelijk bedankt!

Hartelijke groeten,
Sandra

hugsy

Re: Enquete voor Lymepatiënten(wordt Lyme inderdaad ondersch

Berichtdoor hugsy » Ma 19 Dec 2011 12:44

Ik denk dat je beter de link gewoon neer kunt zetten, er zijn weinig mensen die hun e-mailadres hier neer willen zetten denk ik.

Sandraa

Berichtdoor Sandraa » Ma 19 Dec 2011 12:48

Ja, dat bedacht ik ook al, maar het probleem is dat we de enquete in een word-document hebben staan...

hugsy

Berichtdoor hugsy » Ma 19 Dec 2011 13:50

Misschien kun je hem hier kopiëren/plakken?

Sandraa

Berichtdoor Sandraa » Ma 19 Dec 2011 18:17

JA!
Hier is een link naar de enquete.
http://www.scribd.com/doc/76059171/Enqu ... e-Van-Lyme
Om in te vullen moet hij eerst gedownload worden.
Wilt u hem na het invullen naar mij sturen (per pb)?

Alvast heel erg bedankt!

Annie de Muis

Berichtdoor Annie de Muis » Di 20 Dec 2011 21:30

Sandraa schreef:Op dit moment hebben we al veel informatie en verhalen gelezen, maar we willen ook weten of dit klopt met de praktijk. Naar aanleiding daarvan hebben we een enquete in elkaar gezet voor (voormalige) lymepatiënten.

Voor het geval er niet veel mensen reageren: Er is recent een enquete gehouden waarin jullie vragen vast ook gesteld zijn:

http://www.lymevereniging.nl/?pid=main&id=159

hugsy

Berichtdoor hugsy » Di 20 Dec 2011 21:53

Ik vul hem donderdag in, dan ben ik bij de huisarts geweest en kan ik hem hopelijk wat vollediger invullen

erica

Berichtdoor erica » Wo 4 Jan 2012 17:30

Is dit wel zo te vertrouwen?

Hoe is voor middelbare scholieren mogelijk een zo mogelijk nog gedetailleerder vragenlijst op te zetten, drie dagen na het uitkomen van de enquete van de NVLP/Stichting de Ombudsman?

Ik zou er niet aan mee doen. Wel heel toevallig, met die verwijzing naar de titel van het rapport.

marietje

Berichtdoor marietje » Do 5 Jan 2012 14:34

Ik doe niet mee. De slecht gekozen titel en invalshoek van deze enquete weerhouden mij. Het recent verschenen rapport nav het onderzoek van de NVLP in samenwerking met Stichting de Ombudsman laat haarscherp zien wat de problemen rond lyme zijn en de conclusies en aanbevelingen zijn helder.

Deze enquete is mostert na de maaltijd en naar mijn mening zonde van jullie werk. Er is vast een onderwerp, misschien wel rond lyme te bedenken wat iets nieuws toevoegt..
Luctor et Emergo

Sandraa

Berichtdoor Sandraa » Di 17 Jan 2012 21:05

Sorry...
Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk gemaakt...
Wij wisten niets af van die enquete van Stichting de Ombudsman, maar omdat in ons werkstuk over de ziekte van Lyme een praktisch gedeelte moest zitten hebben wij zelf een enquete in elkaar gezet, begin december al.
Omdat we zelf niet heel veel mensen kenden die Lyme hadden, dacht ik dat ik misschien hier kon vragen of er mensen waren die deze enquete in konden vullen.
Enkelen wilden hem wel invullen, die wil ik nogmaals hartelijk bedanken!

Hartelijke groeten, Sandra

Terug naar “Activisme”