Dit is een miss verkiezing die internationaal bekend is , alleen nog niet in nederland.
1 van de modellen (evita) doet mee aan deze show en lijd ook aan chronische lyme.
zij doet expres mee om lyme te kunnen promoten.
Dit jaar reist zij naar jamaica , voor een internationaal publiek.
Evita wilt dit in de toekomst ook organiseren in nederland en de opbrengst daarvan deels aan lyme onderzoeken te geven.
hier is een link met haar verhaal:
http://missglobalnederland.nl/winnaressen.html
om dit te kunnen realiseren moet er echter voldoende publieke steun komen,
door op de like button te drukken op de facebook site kunt u helpen dit te realiseren.
ik vind dit persoonlijk een heel goed en creatief idee van een lyme patient die de lyme gemeenschap wilt steunen.
hier is de link waarop u uw steun kan geven!
https://www.facebook.com/#!/pages/Miss- ... 9769118174
Miss Global Nederland
Miss Global Nederland
vriendelijke groet Jeroen
Miss Global Nederland
-
Re: Miss Global Nederland
Ik heb het verhaal gelezen van Evita.
Het is voor mij haast onvoorstelbaar dat Evita met zulke klachten die ze beschrijft nog zoveel heeft kunnen studeren.
Hoe doet ze dat?!
En dan nu ook nog de stress van die slopende Missverkiezingen erbij.
Ik wens Evita veel succes en vooral ook veel sterkte toe.
Het is voor mij haast onvoorstelbaar dat Evita met zulke klachten die ze beschrijft nog zoveel heeft kunnen studeren.
Hoe doet ze dat?!
En dan nu ook nog de stress van die slopende Missverkiezingen erbij.
Ik wens Evita veel succes en vooral ook veel sterkte toe.
-
Ik denk dat 'pure, ongekende wilskracht' de magische formule is van Evita. Want inderdaad, hoe krijg je dit allemaal voor elkaar als je jezelf zo vaak zo hondsberoerd voelt. Het is een dapper en lief initiatief, al ben ik wel bang dat de mensen gaan denken: "Nou, die lyme valt uiteindelijk toch wel mee. Kijk maar hoe goed ze eruit ziet!"
Als het gaat om een chronische aandoening zijn de mensen (helaas) meer onder de indruk bij het zien van een levenloos kasplantje in een rolstoel.
Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke effect.
Als het gaat om een chronische aandoening zijn de mensen (helaas) meer onder de indruk bij het zien van een levenloos kasplantje in een rolstoel.
Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke effect.
-
@bamboee
ik ken evita persoonlijk en zij is heel erg ziek geweest. zij heeft inderdaad doormiddel van wilskracht en geduldigheid heel veel weten te bereiken en nu is ze zelfs weer goed actief bezig en wilt ze wat terug doen voor de patienten die ziek zijn.
evita heeft 2 jaar antibiotica, 2 jaar kleuren/bio gedaan, en het cownden protocol.
verder leeft ze erg gezond en bewust. dat is eigenlijk hoe ik evita ken
ik ken evita persoonlijk en zij is heel erg ziek geweest. zij heeft inderdaad doormiddel van wilskracht en geduldigheid heel veel weten te bereiken en nu is ze zelfs weer goed actief bezig en wilt ze wat terug doen voor de patienten die ziek zijn.
evita heeft 2 jaar antibiotica, 2 jaar kleuren/bio gedaan, en het cownden protocol.
verder leeft ze erg gezond en bewust. dat is eigenlijk hoe ik evita ken
-
Een goed voorbeeld dus, wilskracht, volharding enne ..... hoop, want hoop doet leven.... toch?
Een fijn weekend lieve lotgenoten
Een fijn weekend lieve lotgenoten

-
Steunen die dame!