HOPE FOR LYME (www.hopeforlyme.nl) op Facebook

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
jos26

HOPE FOR LYME (www.hopeforlyme.nl) op Facebook

Berichtdoor jos26 » Do 18 Okt 2012 22:22

Hallo Allemaal,

Ik ben met heel veel lieve vrienden en familie bezig met het opzetten van mijn eigen HOPE FOR LYME website, stichting en nog allerlei andere dingen die met HOPE FOR LYME te maken hebben (zoals polsbandjes, flyers, autostickers etc.).

Ik denk dat het heel hard nodig is voor ons als Lyme patienten dat er eindelijk meer mensen gaan opstaan om van ons te laten horen.

Ik geloof met heel mijn hart in HOPE FOR LYME (net zoals HEEL VEEL mensen in mijn omgeving) maar heb alle steun nodig, dus ook van jullie. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we GROOTSE dingen kunnen bereiken met onze stichting. Dus heb ik er zelf voor gekozen om te gaan voor daden en geen woorden.

Mijn doel is om voor HOOP te zorgen en elke inwoner van Nederland zich bewust te laten maken van de ernstige ziekte van Lyme met alles eromheen... Dus ''knallen met die handel''..

Ons ultieme doel met HOPE FOR LYME is veel geld ophalen met onze stichting door middel van sponsoren en donaties om een unieke HOPE FOR LYME CLINIC op te zetten in Nederland. Want uiteindelijk gaat het om een totaalpakket (alles in een) met de juiste behandelingen, zorg en begeleiding om weer gezond te worden.

Kijk gewoon eens een keer op onze Facebook pagina om een indruk te krijgen, en we zouden het ook enorm waarderen als je de pagina wilt LIKEN...

http://www.facebook.com/WWW.HOPEFORLYME.NL

Groeten,

Joshua Verhoeven
HOPE FOR LYME
Zie binnenkort onze nieuwe website www.hopeforlyme.nl

------

Re: HOPE FOR LYME (www.hopeforlyme.nl) op Facebook

Berichtdoor ------ » Ma 22 Okt 2012 12:00

Beste jos,

ik vind het een goed initiatief van jou die stichting!!
ik weet 100% zeker dat het geld bij jou goed besteed wordt, daar ben ik van andere organisaties niet van overtuigd.Ik weet zeker dat jij de co-infecties en andere goed in kaart brengt,je bent niet iemand die hierin met alle winden meedraait,daar hou ik van.Laat je nog even weten wanneer je alles rond hebt met betrekking tot die stichting?
Dan maak ik even wat geld over.

mijn steun heb je.

gr sniper.

jos26

Berichtdoor jos26 » Ma 22 Okt 2012 23:12

Beste Sniper,

Dank je wel voor je steun. Fijn om te zien dat er steeds meer mensen me (ons) gaan steunen en ik ook zeer verrast ben dat er al enkele (grote) bedrijven willen sponsoren voor HOPE FOR LYME.

Dus zo zie je maar dat het wel mogelijk is om dromen te laten uitkomen, vooral de droom van HOPE FOR LYME...

Nu hopen we dat er heel veel Lyme patienten voor ons geluid van HOPE FOR LYME willen kiezen/steunen.

Gr Jos(hua) :D

------

Berichtdoor ------ » Ma 29 Okt 2012 19:05

so so pittige fotos op facebook!

Een vrouwlijke arts zou zeggen:

ziet er goed uit (niet ziek)
niets meer aan doen.

Goed initiatief die collectebus!!
je bent goed bezig,
wordt heel erg gewaardeerd!!

groetjes.