PROTEST/ACTIE HOPE FOR LYME IN NEDERLAND

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
jos26

PROTEST/ACTIE HOPE FOR LYME IN NEDERLAND

Berichtdoor jos26 » Do 18 Okt 2012 22:27

Lieve mensen,

Zoals al enkele (ik hoop vele) van jullie weten zijn mij familie, vrienden en kennissen (ik geef alleen aan hoe alles ongveer moet worden, vanwege deze klote ziekte) volop bezig met mijn (onze) stichting en website HOPE FOR LYME.

We merken dat er steeds meer interesse in is, en er steeds meer en meer mensen het een zeer mooi initiatief vinden. Wat zich al laat zien door dat er inmiddels al meer dan 600 mensen het
HOPE FOR LYME polsbandje dragen.

Maar ik zelf en heel mijn omgeving (maar ook van andere) zijn van mening dat er veel meer gedaan moet worden om de ziekte van Lyme op de kaart te zetten. Vandaar dat we besloten hebben om binnen nu en een tijdsbestek van 6-12 maanden een mooi protest/actie te gaan houden ergens in Nederland. Dit zal bestaan uit spanddoeken, borden, ballonnen, t-shirt en ga zo maar door.

Intern zullen we gaan kijken wie dit gaat regelen en hoe we dit gaan regelen.

De actie/protest zal bestaan uit minimaal 500-1000 mensen, eerder zijn wij niet tevreden. We gaan niet voor half werk maar knallen met die handel. Alle mensen zijn heel heel erg welkom dus ik hoor daarom graag wie allemaal mee zou willen doen aan deze actie. En alle partners, kinderen, vrienden, collega's, kennisen zijn ook allemaal van harte welkom, hoe sterker WE met zijn allen zullen staan.

We willen toch graag de media bereiken, de kranten, de medemens, de medici. DAN IS HET NU ONZE TIJD EN NU WE ACCEPTEREN DE GANG VAN ZAKEN NIET MEER.

Dus mensen niet twijfelen maar aub aub aub meedoen...Wij geloven in alle Lyme patienten...

Deze ziekte heeft me heel veel verdriet en ellende gebracht maar ik heb altijd dromen gehad, en grote dromen gehad. En deze droom van HOPE FOR LYME laat ik uitkomen.

Wat voor nu belangrijk is dat we gegevens gaan verzamelen van alle mensen die aan dit prachtige initiatief mee wil doen, zodat we alles goed kunnen gaan communiceren. En we moeten geduld hebben want we gaan het nu goed doen. En 1 ding, HOPE FOR LYME is nog transparanter als transparant.

Wat vraag ik van jullie, het volgende:

Stuur mij je gegevens naar info@hopeforlyme.nl t.a.v. protest HOPE FOR LYME, zodat we de gang van zaken kunnen communiceren, m.b.t. locatie, datum etc... Zo kunnen we een bestand gaan bijhouden van alle mensen die mee gaan doen. Zodra de datum vast staat zullen we definitief alles doornemen om duidelijk te hebben hoeveel personen er komen en met hoeveel personen iedereen komt.

[b]Gegevens:[/b]

Naam
Adres
Postcode

We horen het heel graag van jullie.

Groeten,

Joshua Verhoeven
HOPE FOR LYME
Zie binnenkort mijn nieuwe website www.hopeforlyme.nl

Volg nu ook HOPE FOR LYME op facebook: http://www.facebook.com/WWW.HOPEFORLYME.NL

Robyne

Re: PROTEST/ACTIE HOPE FOR LYME IN NEDERLAND

Berichtdoor Robyne » Di 20 Nov 2012 4:30

Hoi Jos,

Ik ben altijd voor een goed initiatief, maar ik denk niet dat een protestactie veel oplevert. Ik denk dat veel mensen te ziek zijn om te lopen of te staan ergens. En ik zie zo vaak groepen protesteren op De Dam, en geen flauw idee waar het dan overgaat. Heb je al veel respons?

Ik denk dat we met iets aparters moeten komen waarbij veel media-aandacht komt. En waar we ook langer worden gehoord in tv-programmas etc.

Als alle lymies meedoen, ben ik ook van de partij, maar vraag me af of het veel zal uithalen. En aangezien ik een dagje staan maar 1 keer in de 2 weken aankan, weet ik niet of het de moeite waard is.

Maar dat er meer aandacht moet komen, dat is duidelijk!!! Agreed on everything, maar de methode weet ik niet zo.

Dit is trouwens absoluut niet lullig bedoeld. Ik wil graag meedoen aan een actie die meer erkenning kan betekenen. Absoluut!

Terug naar “Activisme”