Allereerst mijn verontschuldeging voor de titel,heeft niks met dit topic te maken maar is om de aandacht te trekken

Nu ik jullie aandacht heb :
Iedereen kan het hier goed uitleggen,geeft handige tips en links en brengt zodoende uren voor zijn pc door
Nu kan je van die uren enkele topics in activisme volschrijven met wat wel en wat niet,hoe andere verenigingen het doen of hoe lastig het allemaal niet is...gevolg er gebeurt helemaal niks !!!
Nu wil ik er jullie op wijzen dat met diezelfde energie je met enkele muisklikken verder en vanop jezelfde stoeltje je frustraties/info/onrecht die je aangedaan word kan mailen naar een tv zender !
Kost niks,evenveel moeite of je een activisme topic beantwoord maar met dit verschil resultaat !!
Zoals ik zag : 4380 leden,doe dit maal,canvas,maal tros,maal vpro,maal vtm,maal...kom je aan echt veel hulproepen !!
Idd de media is een mes dat aan twee kanten snijd,maar aandacht zal er komen ,ook kan het negatiever gebracht worden dan we zouden willen ieder marketing weet dat ook slechte reclame reclame is
Ik denk nu in het slechtste geval,
Graag jullie hulp dmv mails naar tv zenders (ik deed hetreeds)
Graag jullie hulp met het plaatsen van email van tv zender
Help jezelf en een ander,stuur ook een mail !
Troptard