ik zou zeggen zoek maar een filmpje,ben benieuwd waar je mee komt aanzetten.
Het merendeel van deze supplementen is afkomstig uit laboratoria van de farmaceutische industrie en wordt kunstmatig geproduceerd. Bijna alle medisch wetenschappelijke studies op het gebied van voedingsstoffen en gezondheid baseren zich op het gebruik van synthetische voedingssupplementen.
H. van Campen schreef:Beste redactie,
Met afschuw en teleurtstelling heb ik de ronduit misdadige actie op deze site gelezen! Afschuw omdat het hier een volstrekt niet terechte aanval op een uiterst serieuze, integere en betrouwbare journaliste betreft, imand met een zeer hoog wetenschappelijk niveau bovendien. Hier wordt op een verwerpelijke manier op de vrouw gespeeld. Teleurstelling omdat ik niet verwacht had dat mensen die een mogelijk uitweg uit hun onprettige situatie wordt geboden zo dom kunnen zijn op deze negetieve wijze te reageren. Zo lees ik dat iemand Samento of Cat's Claw gebruikt heeft, en niet tevreden was met het resultaat. Heeft deze briefschrijver misschien ook een racefiets en kan hij/zij maar niet de Tour de France winnen? Ik bedoel: het behandelen van de ziekte van Lyme is vakwerk! Wie zichzelf als behandelaar heeft, heeft een idioot als behandelar! Misdadig vind ik dit vanwege diefstal van intellectueel eigendom, ik kan namelijk nergens vinden dat mevrouw Röver toestemming heeft geven dit uiterst goed geschreven artikel over te nemen. Het zou mij niets verbazen als u de rechter op uw dak kreeg!
Verder vindt ik als ervaren publicist en neerlandicus het wetenschappelijk niveau van uw weerwoord buitengewoon zwak. De belangrijkste argumenten tegen het artikel van mevrouw Röver zijn: niet bewezen en niet geacccepteerd... Welaan, wat een hoogstaande bewijsvoering!
Met walging.
Henk van Campen
WillemT schreef:joorn schreef: De resultaten van dit onderzoek en een methode om Borrelia op te sporen zijn na het overlijden van beide dames, met een tussenpoos van zes maanden, in 2008 – 2009 stilletjes verdwenen
Er zijn nooit resultaten gepubliceerd
Daarmee bedoel ik dat er geen publicatie bestaat waarbij die "methode" getest is op sensitiviteit en specificiteit bij een goed gedefinieerde groep Lymepatienten, en al helemaal geen onafhankelijke verificatie ervan.
Die "methode" bestaat dus de facto niet.
Willemt
sniper schreef:altijd lachen met willem T
![]()
![]()
ik zou zeggen zoek maar een filmpje,ben benieuwd waar je mee komt aanzetten.
Gebruikers op dit forum: Common Crawl [ Bot] en 0 gasten