Blaasontsteking

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
bamboe

Re: Blaasontsteking

Berichtdoor bamboe » Vr 9 Jul 2010 15:59

Volgens mij heeft de blaas-nierbekkenontsteking van doen met schimmelinfecties in het lijf en die stimuleren weer allerlei foute bacterien. Ik was even gestopt met probiotica innemen om te kijken hoe het zou uitwerken voor de vakantie. Nou gelijk kwam bij mij een blaasontsteking en daarna een nierbekkenontsteking opzetten. Ik dacht dat ik van de candida af was maar dat ben ik volgens mij dus niet. Ik gebruik geeneens penicilline. Ik had ook al een blaasontsteking bij mijn lymeuitbraak toen ik nog helemaal geen penicilline had gebruikt volgens mij. Ik heb helemaal geen penicilline nodig om de candida in mijn lijf te stimuleren kennelijk. Ik geloof in elk geval echt niet dat het toeval is dat veel lymepatienten deze infecties hebben. Het komt te vaak voor, al zou het alleen maar een weerstandsding zijn.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Ma 30 Jun 2014 18:52

http://nos.nl/video/666280-deckers-we-g ... nt-op.html

Deckers: we gaan de gevaarlijke kant op

woensdag 25 juni 2014, 15:02

Video Columniste en schrijver Daphne Deckers gaf vandaag een indrukwekkende toespraak op de conferentie over antibioticaresistentie in Den Haag. In het Vredespaleis praten vandaag en morgen bijna dertig landen over de aanpak tegen resistentie.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 1 Jul 2014 18:02

Ik gebruik d-mannose in plaats van AB, zoek daar eens op. Na de antibiotica heb ik ook giga schimmelinfectie gehad helaas die niet reageerde op creme. Tip van mij: tampons met collodiaal zilver! Dat had het zo onder controle! Helaas geeft het wel herxkans maar het hielp super!

bamboe

Berichtdoor bamboe » Di 1 Jul 2014 19:02

hoi Anoniem: d-mannose hielp mij in elk geval 4 jaar geleden allang niet meer genoeg tegen de blaasontsteking.
Tampon met colloidaal zilver: onthoud ik: dank je wel.

Deze tip vond ik ook wel een goede;
Ik heb vaker last gehad van blaasontstekingen. Drie maanden terug had ik een acute blaasontsteking en heb ik een theelepel natrium bicarbonaat met water (3 x per dag) gedurende twee dagen ingenomen. Aan het einde van de eerste dag waren de symptomen al verdwenen (bloed/pijn bij plassen en vaak moeten plassen). Waarom dit niet algemeen bekend wordt gemaakt, is mij een raadsel.
http://www.manon-schrijft.nl/index.php? ... fsel_id=65

Ook zoiets zo'n zelfde tip: appel(cider)azijn en natriumbicarbonaat: http://www.youtube.com/watch?v=2-RkbwjlAVk
1/4 tsp baking soda (MUST BE ALUMINUM FREE)
1 tbsp (or 2 if you think you're gangsta) Apple Cider Vinegar (best type is "with the mother" so you have as much nutrients in there as possible)

Put the baking soda into a 1 cup measuring cup and add the vinegar. wait for the fizz to completely die down, then fill your 1 cup with filtered water and drink it.

This will help right away! you can even carry "Eno" in your purse because its sodium bicarbonate.. and pop it into some water if you out and you feel something coming on
** You don't NEED apple cider vinegar for this to work, you can use just the baking soda. just has more nutritional and alkaline value.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 1 Jul 2014 21:49

Bamboe, D-mannose helpt bij E.coli wat meestal blaasontsteking veroorzaakt, als dat bij jou niet zo is helpt het dus inderdaad niet.

Let voor de collodiaal zilver tip wel op als je heftig reageert, ik heb 10 PPM zilver en dan 5 of 10 ml gaf wel even een flinke herx, want dat blijft niet alleen lokaal dat snap je denk ik ook wel.
Hielp wel heel snel gelukkig dus ik had het er wel voor over en het scheelde een bezoekje dokter.
Dat is hetzelfde als de nuvaring, de anticonceptiering die je moet inbrengen, dat trekt qua effect ook gewoon je hele lichaam door ondanks dat ze zeggen dat het lokaal is, wat gewoon niet waar is.

Terug naar “Algemeen”